آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه راه اندازی می شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس دانشگاه ارومیه از ایجاد آزمایشگاه های مرکزی در دانشکده کشاورزی به منظور تجمیع و بهره وری بیشتر از دستگاه های هایتک خبر داد.

آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه راه اندازی می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حب نقی، رئیس دانشگاه ارومیه در جلسه مشترک اعضای هیئت رئیسه با اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه گفت: ایجاد آزمایشگاه های مرکزی در دانشکده ها که به منظور تجمیع و بهره بری بیشتر از دستگاه های هایتک آزمایشگاهی است، باعث تجهیز و نگهداری بهتر و هدفمند وسایل آزمایشگاهی می شود که به همین دلیل به زودی آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی نیز شروع به کار خواهد کرد.

رئیس دانشگاه ضمن اشاره به تجمیع برخی از دانشکده ها در تابستان امسال، گفت: هزینه ای که از محل صرفه جویی از تجمیع دانشکده ها حاصل شد، به بخش انتها نامه ها اختصاص پیدا کرد.

سامانه های پژوهشی، آزمایشگاه مخصوص گروه اقتصاد کشاورزی، آزمایشگاه های گروه ها، ایاب و ذهاب اعضای هیئت علمی، انتقال رایانه محاسبه گر طرح پایش به دانشکده، آزمایشگاه گروه آب، مزرعه های تحقیقاتی، ساختمان گروه علوم دامی، کارشناس آزمایشگاه، تسریع در خریدها، خدمات مکانزسیون کشاورزی دانشکده، محصور کردن مزرعه های تحقیقاتی، بیمه تکمیلی، سلف اساتید و ... از جمله موارد و مسادلی بودند که در این جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1391

به "آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید