آل کثیر: پرسپولیس روی تک موقعیتش توانست بازی را ببرد، اسکوچیچ از بازیکنان خداحافظی نکرده است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی است پرسپولیس روی تک موقعیتش توانسته زردپوشان آبادانی را شکست دهد.

آل کثیر: پرسپولیس روی تک موقعیتش توانست بازی را ببرد، اسکوچیچ از بازیکنان خداحافظی نکرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، عیسی آل کثیر پس از شکست یک بر صفر تیم صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس درباره مسائل اقتصادی این تیم گفت: دل همه بچه ها پُر است. همه چیز عادی شده است، می آییم و تمرین مان را می کنیم. با تمام وجود هم کار می کنیم. امروز هم با تمام وجود بازی کردیم و توپ های مان گل نشد. پرسپولیس اما روی تک موقعیتش توانست بازی را ببرد. ما چند موقعیت داشتیم، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم، ولی متأسفانه توپ های مان گل نشد.

وی در خصوص ناراحتی اسکوچیچ نیز توضیح داد: او هم مطالباتش را می خواهد. اشتباه از اسکوچیچ نبوده است. او هم مثل ما پولش را می خواهد. این اشتباه باشگاه بوده است. بالاخره اسکوچیچ هم خانواده دارد و پولش را می خواهد.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص صحبت های رد و بدل شده در رختکن این تیم و اینکه آیا اسکوچیچ از بازیکنان خداحافظی نموده است یا خیر، بیان نمود: صحبت ها خصوصی بود و داخل خانواده. در خصوص مسائل صحبت شد. اسکوچیچ هم خداحافظی نکرد و چیزی به ما نگفت.

آل کثیر در سرانجام گفت: راه مان را ادامه می دهیم، چاره ای نیست. طرفداران مان گناهی نکردند. ما گناه کردیم، ولی متأسفم که هیچکس نمی پرسد چه کار می کنیم. چند روز سر تمرین نیامدیم، هیچکس به ما زنگ نزد، اما خودمان برگشتیم تا ببینیم چه پیش می آید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 687

به "آل کثیر: پرسپولیس روی تک موقعیتش توانست بازی را ببرد، اسکوچیچ از بازیکنان خداحافظی نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل کثیر: پرسپولیس روی تک موقعیتش توانست بازی را ببرد، اسکوچیچ از بازیکنان خداحافظی نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید