بررسی سطح استرس با ساعت هوشمند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شرکت فیبیت در کوشش برای رقابت با اپل واچ، ساعت هوشمند جدیدی را رونمایی کرد که با اندازه گیری دمای بدن و ضربان قلب کاربر می تواند سطح استرس وی را مشخص کند.

بررسی سطح استرس با ساعت هوشمند

به گزارش روزنامه دیلی میل، این ساعت هوشمند که سنس (Sense) نامیده می گردد شامل یک اپ اسکن EDA روی مچ است که فعالیت الکترودرمال کاربر را برای تعیین واکنش بدن به اضطراب انتخاب می نماید.

نحوه کار ساعت هوشمند سنس به این صورت است که کاربر کف دست خود را بر روی صفحه نمایش آن قرار می دهد و برای چند ثانیه نفس می کشد؛ این کار به این فناوری اجازه می دهد تا ضربان قلب و دمای پوست وی را که همه آنها با حس گر EDA جمع آوری شده اند، ضبط کند.

این برنامه برای یادگیری چگونگی واکنش بدن کاربر در زمان های تعیین، یادداشت هایی از تعداد ضربان قلب و درجه حرارت بدن وی را در زمان های مختلف نگه می دارد؛ این کار به کاربر اجازه می دهد تا متوجه گردد که چه چیزی موجب بروز استرس در وی شده است.

این ساعت هوشمند همچنین از سنسور درجه حرارت پوست برای کشف سایر شرایط های مرتبط با بدن کاربر، مانند تب یا تخمک گذاری استفاده می نماید.

ساعت هوشمند سنس با هدف پیشی دریافت از اپل واچ که یکی از بهترین دستگاه ها برای کنترل اوضاع سلامتی به شمار می رود، ساخته شده است. این ساعت علاوه بر خصیصه های جدیدی که دارد، با صفحه لمسی OLED طراحی شده است دارای GPS داخلی است و همانند اپل واچ، تا 50 متر نسبت به آب مقاوم است.

شرکت فیبیت ارسال این ساعت هوشمند را از روز 25 سپتامبر (چهارم مهر) با قیمت 329 دلار و 95 سنت شروع می نماید.،ایرنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6785

به "بررسی سطح استرس با ساعت هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی سطح استرس با ساعت هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید