ابتلای 45 نفر به سویه ژاپنی کرونا در آمریکا، نگرانی ها درباره کاهش اثر واکسن

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نوع جدیدویروس کرونای ژاپنی در خانه سالمندان کنتاکی 45 نفر از ساکنان و پرسنل مراقبت های بهداشتی را که همگی هر دو دوز واکسن را تزریق نموده بودند آلوده کرد.

ابتلای 45 نفر به سویه ژاپنی کرونا در آمریکا، نگرانی ها درباره کاهش اثر واکسن

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، نوع جدیدویروس کرونای ژاپنی در خانه سالمندان کنتاکی 45 نفر از ساکنان و پرسنل مراقبت های بهداشتی را که همگی هر دو دز واکسن را تزریق نموده بودند، آلوده کرد.

گونه R.1 که از ژاپن سرچشمه گرفته شامل پنج جهش منحصر به فرد است و جهش بسیار عفونی D614G که در سویه های دیگر ویروس کرونا مانند دلتا ، آلفا ، بتا و گاما وجود دارد را هم به افراد منتقل می نماید.

دکتر ویلیام هسلتین ، استاد سابق دانشکده پزشکی هاروارد و متخصص بیماری های عفونی ، در مقاله ای که در فوربز منتشر شد گفته استR.1 یک سویه قابل آنالیز است، چرا که ردپای خود را تا کنون در ژاپن و ایالات متحده آمریکا بر جای گذاشته است.

این سویه واکسن گریز می تواند از سیستم ایمنی بدن براحتی عبور کند و آنتی بادی ها را دور بزند. بر اساس تجزیه و تحلیل CDC ، نگرانی هایی در خصوص کاهش ایمنی محافظتی واکسن ها در مقابل R.1 وجود دارد.

به گفته کارشناسان، جهش ویروس کرونا با تاثیر گذاردن بر آنتی بادی های افراد واکسینه شده تبعات متعددی در پی دارد. بر اساس پایگاه داده های موجود، این سویه بیش از 10 هزار نفر را در سطح دنیا آلوده نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14190

به "ابتلای 45 نفر به سویه ژاپنی کرونا در آمریکا، نگرانی ها درباره کاهش اثر واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای 45 نفر به سویه ژاپنی کرونا در آمریکا، نگرانی ها درباره کاهش اثر واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید