ابراهیموویچ مالک مشترک باشگاه هاماربی سوئد شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ستاره تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی یکی از دو سهامدار اصلی باشگاه هاماربی سوئدی لقب گرفت.

ابراهیموویچ مالک مشترک باشگاه هاماربی سوئد شد

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (سه شنبه) بود که زلاتان ابراهیموویچ با انتشار فیلمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام که نامش پشت پیراهن هاماربی سوئد دیده می شد، به شایعه بازگشتش به فوتبال سوئد با این تیم دامن زد اما حالا تعیین شد که مالک مشترک این باشگاه شده است. هنوز البته تعیین نیست که آیا این مهاجم 38 ساله میخواهد برای ادامه دوران حرفه ای اش به سوئد بازگردد یا اینکه همچنان در خارج از این کشور به کارش ادامه دهد.

باشگاه هاماربی با انتشار بیانیه ای گفت: این هفته، نمایندگان باشگاه هاماربی به همراه نمایندگان کمپانی AEG (مالک این باشگاه) جلسه ای با زلاتان ابراهیموویچ در لس آنجلس داشتند. AEG به اطلاع باشگاه رساند که نیمی از سهام خود (50 درصد) را به ابراهیموویچ فروخته است که این بدین معناست که زلاتان حالا مالک مشترک باشگاه هاماربی است.

ریچارد وُن یکسول، رئیس باشگاه هاماربی در این باره گفت: این اتفاقی تازه و هیجان انگیز برای ما است. ما در چند سال اخیر پیشرفت زیادی داشته ایم و سال آینده هم در اروپا بازی خواهیم کرد. حالا فوق العاده است که فردی همچون زلاتان ابراهیموویچ که پرشور است و ذهنیتی برنده دارد را در باشگاه مان داریم. هنوز زود است که بخواهیم جزئیاتی بدهیم که زلاتان قرار است چگونه با ما همکاری کند اما واضح است که پتانسیل بالایی برای همکاری وجود دارد.

زلاتان 38 ساله هم گفت: هاماربی باشگاهی با طرفداران پرشور است که هم در استکهلم و هم در سوئد مورد احترام زیادی است. همواره این باشگاه و طرفدارانش را دوست داشته ام و تحت تأثیر کارهایی که این باشگاه در سال های اخیر چه داخل زمین و چه خارج از زمین نموده، قرار گرفته ام. اینکه به این باشگاه ملحق شدم و می توانم باعث پیشرفت هاماربی شوم، مفرح و هم هیجان انگیز است.

مهاجم پیشین منچستریونایتد که قراردادش با لس انجلس گلکسی در انتها ماه دسامبر به انتها می رسد، شایعه پیوستنش به میلان با قراردادی 18 ماهه به ارزش 6 میلیون یورو مطرح است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 648

به "ابراهیموویچ مالک مشترک باشگاه هاماربی سوئد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیموویچ مالک مشترک باشگاه هاماربی سوئد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید