ابعاد تازه ای از پنهان کاری آمریکا درباره کرونا، دستورمحرمانه شدن جلسات

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کاخ سفید در اقدامی بی سابقه در جهان به مقام های وزارت بهداشت آمریکا دستور داده جلساتی که درباره کرونا برگزار می گردد را محرمانه تلقی نمایند.

ابعاد تازه ای از پنهان کاری آمریکا درباره کرونا، دستورمحرمانه شدن جلسات

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کاخ سفید به مقام های زیر مجموعه وزارت بهداشت آمریکا دستور داده جلساتی که درباره ویروس کرونا برگزار می گردد را محرمانه تلقی نمایند.

خبرگزاری رویترز با گزارش این خبر به نقل از چهار مقام دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا آن را اقدامی غیرمعمول خوانده که اطلاع رسانی درباره این ویروس را محدود نموده و در اقدام دولت برای جلوگیری از شیوع آن اخلال ایجاد نموده است.

منابع مورد استناد رویترز می گویند از اواسط ماه ژانویه ده ها جلسه محرمانه درباره موضوعاتی از جمله میزان آلودگی به ویروس کرونا، مسائل مربوط به رنطینه و اعمال محدودیت های مسافرتی تحت تدابیر امنیتی در یکی از ساختمان های وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا برگزار شده است.

کارکنان فاقد مجوزهای امنیتی از جمله کارشناسان زیر مجموعه دولت فدرال از حضور در این جلسات که مقام های نهادهای مختلف آمریکا در آن شرکت داشته اند منع شده اند.

یک مقام دولت ترامپ می گوید: برخی از افراد بسیار منتقد را داشتیم که به دلیل آنکه فاقد مجوزهای امنیتی بودند نتوانستند به این جلسات بروند. این جلسات نباید محرمانه باشند. لزومی ندارد اینطور باشد.

این منابع گفته اند شورای امنیت ملی آمریکا که به رئیس جمهور در زمینه مسائل امنیتی مشورت می دهد دستور محرمانه شدن این جلسات را داده است. یک مقام گفت: این دستور مستقیماً از طرف کاخ سفید آمده است.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3256

به "ابعاد تازه ای از پنهان کاری آمریکا درباره کرونا، دستورمحرمانه شدن جلسات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابعاد تازه ای از پنهان کاری آمریکا درباره کرونا، دستورمحرمانه شدن جلسات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید