ابلاغیه کمیته مدیریت بحران دانشگاه تهران برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کمیته مدیریت بحران دانشگاه تهران در پی شیوع و انتشار ویروس کرونا با هدف پیشگیری از گسترش این ویروس اطلاعیه ای صادر کرد.

ابلاغیه کمیته مدیریت بحران دانشگاه تهران برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران در پی شیوع و انتشار ویروس کرونا کمیته مدیریت بحران دانشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.

بر اساس اعلام اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی این دانشگاه، کمیته مدیریت بحران دانشگاه در روز شنبه سوم اسفندماه تشکیل شد.

پس از رایزنی با مسئولان وزارت متبوع و مذاکره با دانشگاه علوم پزشکی تهران، به منظور پیشگیری از گسترش این ویروس، در موارد ذیل تصمیم گیری کرد که مراتب به کلیه رؤسای محترم پردیس ها، دانشکده ها و مدیران معزّز واحدها و بخش ها، اعضای گرامی هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان عزیز دانشگاه ابلاغ می گردد:

ابلاغیه کمیته مدیریت بحران

1- به کلیه افراد توصیه می گردد بهداشت عمومی و فردی را رعایت نموده و از تماس با افراد دارای علائم، پرهیز و هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز بهداشت دانشگاه اطلاع داده و یا به وسیله شماره تلفن 09193491260 اعلام نمایند.

2- کلیه فعالیت های ورزش جمعی و استفاده از سالن های ورزشی، استخر و نظایر آن به دلیل امکان حضور افراد خارج از دانشگاه و آلوده به ویروس تا اطلاع بعدی متوقف گردد.

3- برگزاری کلیه جشنواره ها، سمینارها کنفرانس ها، دیدارها و نشست های عمومی، مراسم های نکوداشت، جلسات عمومی و نظایر آن به دلیل امکان حضور افراد خارج از دانشگاه و ناقل ویروس تا زمان عادی شدن اوضاع به تعویق افتد.

4- غیبت کلیه دانشجویان که محل اقامت آنان در کانون های احتمالی آلوده به ویروس واقع شده است، یا در حال حاضر مشکوک به بیماری سرماخوردگی، آنفلوانزا و نظایر آن هستند و یا دارای بیماری خاص و پر خطر می باشند، طی هفته جاری مجاز تلقی گردد.

5- مسئولان پردیس ها دانشکده ها و واحدها حداکثر کوشش خود را برای تهیه و تأمین مواد بهداشتی، ضدعفونی و نظافتی به کار گرفته و در دسترس افراد قرار دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2950

به "ابلاغیه کمیته مدیریت بحران دانشگاه تهران برای مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغیه کمیته مدیریت بحران دانشگاه تهران برای مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید