اجرای محدودیت دسترسی به واتساپ

به گزارش مجله وبلاگ فروش، واتساپ اولین بار کار با چند گونه تلفن هوشمند را در سال 2016 متوقف کرد و پس از آن در 31 دسامبر 2019 به فعالیت بر تلفن های ویندوز انتها داد.

اجرای محدودیت دسترسی به واتساپ

اپلیکیشن پیغام رسانی واتساپ از روز شنبه اول فوریه روی میلیون ها تلفن همراه هوشمند قابل دسترس نخواهد بود.

تلفن های همراه آیفون و اندرویدی که از سیستم عامل های قدیمی استفاده می نمایند از این تاریخ به بعد قادر به فعال کردن این اپلیکیشن نیستند.

واتساپ می گوید این اقدام برای حفاظت از ایمنی اطلاعات کاربرانش ضروری بوده است. تلفن های هوشمندی که از سیستم عامل اندروید 2.3.7 و قدیمی تر و یا آی. او. اس 8 و قدیمی تر آیفون استفاده می نمایند تحت تاثیر این تصمیم تازه قرار می گیرند.

اغلب کاربران می توانند با به روز کردن سیستم عامل تلفن های همراه خود به استفاده از واتزاپ ادامه بدهند. با این همه تلفن هایی مثل آیفون 4اس که تنها با سیستم عامل آی. او. اس 7 کار می نمایند قابلیت کار با واتساپ را از دست خواهند داد.

بن وود تحلیل گر موسسه سی. سی. اس اینسایت می گوید: واتساپ عملا گزینه ای نداشت به جز اینکه سرویس پیغام رسانی ایمنی باقی بماند. ولی این گزینه تبعاتی را هم دارد از جمله اینکه با تلفن های هوشمند قدیمی تر تطبیق نخواهد داشت. احتمالا این موضوع کاربران زیادی را با مشکل روبرو می نماید، به ویژه در بازار هایی که بخش بزرگی از تلفن های هوشمند قدیمی استفاده می شوند.

واتساپ از نظر میزان دانلود در دهه گذشته مقام چهارم را داشته و اولین بار در سال 2017 درباره این تغییرات به کاربران خود هشدار داده بود. سخنگوی این شرکت گفته است: برای ما این تصمیم سخت، اما درستی بود تا بتوانیم راه ارتباط بهتری را به کاربران خود عرضه کنیم.

واتساپ اولین بار کار با چند گونه تلفن هوشمند را در سال 2016 متوقف کرد و پس از آن در 31 دسامبر 2019 به فعالیت بر تلفن های ویندوز سرانجام داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرادید
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2633

به "اجرای محدودیت دسترسی به واتساپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای محدودیت دسترسی به واتساپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید