ادعای عجیب مدیرعامل سابق استقلال، تمام حقایق را در کتابم چاپ می کنم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با یک اظهار نظر عجیب دیگر دوباره مورد توجه قرار گرفته است.

ادعای عجیب مدیرعامل سابق استقلال، تمام حقایق را در کتابم چاپ می کنم

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تک برگی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد سعادتمند که در سال گذشته همیشه یکی از چهره های قابل توجه و خبرساز پیرامون باشگاه استقلال بوده سال جدید را هم را با پاسخ به یک خبر، پرسروصدا شروع کرد.

ماجرا از این قرار است که روز گذشته معین شد، سعادتمند هنگام حضور روی جایگاه مدیرعاملی استقلال از شخصی به نام احمدی 580 هزار درهم امارات قرض گرفته و نکته جالب این است که در یکی از مواد قرارداد آمده که باشگاه استقلال اگر به هر دلیلی پیروز به بازپرداخت پول نگردد، باید بابت هر روز دیرکرد هزار درهم به شخص قرض دهنده جریمه پرداخت کند.

اکنون نزدیک به حدود یک سال از موعد چک گذشته و طلب 580 هزار درهمی به دلیل دیرکرد به 888 هزار درهم تبدیل شده است و امضا کنندگان چک هم معتقدند این پول برای باشگاه خرج شده و آن ها تمکن اقتصادی بازپرداخت آن را ندارند و پای استقلال در این پفراینده به میان آمده است.

گرفتاری اقتصادی جدید برای استقلال که در جابجایی زمستانی به دلیل پفراینده شکایت وینفرد شفر همانند جابجایی تابستانی با محرومیت رو به رو بود، موجب شد تا هواداران این تیم مجددا سعادتمند را عامل اصلی ایجاد حواشی بدانند و در فضای مجازی علیه او موضع بگیرند.

سعادتمند هم که پس از مناظره تلویزیونی با اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره استقلال گفتگویی با رسانه ها نداشته و اغلب به وسیله صفحه اینستاگرامش موضوعاتی را بیان می نماید امروز هم در اقدامی مشابه به حاشیه جدید پاسخ داد. او بیان کرد به دلیل حضور تیم در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا سکوت نموده و قرار است امروز در این باره صحبت کند.

پاسخ سعادتمند به حاشیه جدید جایی قابل توجه می گردد که او بیان کرد با توجه به اینکه خیلی از حقایق را بازگو ننموده است قرار است بعد از خاتمه مسابقات لیگ برتر تمام آنچه باید بیان می شده را به عنوان یک کتاب به چاپ برساند. اتفاقات دوران حضور سعادتمند در استقلال فراوان بوده که مهمترین آن خاتمه همکاری با فرهاد مجیدی به دلیل احتمال بازگشت آندره آ استراماچونی بوده و همچنین فرایند مذاکره با این سرمربی ایتالیایی هم موضوعی بوده که هیچ زمان به صورت دقیق معین نشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10685

به "ادعای عجیب مدیرعامل سابق استقلال، تمام حقایق را در کتابم چاپ می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب مدیرعامل سابق استقلال، تمام حقایق را در کتابم چاپ می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید