ارائه گزارش در خصوص مدارس پر خطر پایتخت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، عضو شورای شهر تهران خواستار گزارشی از سوی آتش نشانی در مورد مدارس پرخطر شد.

ارائه گزارش در خصوص مدارس پر خطر پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، احمد مسجدجامعی در جلسه روز یک شنبه با اشاره به برگزاری انتخابات شهرداران مدارس نیز تاکید کرد: باید شهرداری تهران گزارشی از شورا های دانش آموزی به صحن شورا ارائه کند تا میزان سهم شهرداران مدارس و اجرایی شدن این موضوع تعیین شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در قانون آموزش و پرورش انبوه سازان موظف به تأمین سرانه آموزشی بودند گفت: این قاعده در منطقه 22 براساس مطالعه ای که در سال 1395 انجام شد، رعایت نشده به شکلی که از 45 مورد سرانه آموزشی تنها پنج مورد احداث شده و 40 مورد تأمین نشده است. در حقیقت این موضوع یک تخلف است که باید آقای مظاهریان معاون فعلی شهردار تهران که در آن زمان مسئولیت داشتند و با انبوه سازان کار می کردند، پاسخ دهند.

مسجد جامعی با بیان اینکه منطقه 22 امروز گرفتار کمبود سرانه های آموزشی شده و این وضعیت ادامه پیدا کرده است تاکید کرد: لذا شهرداری باید گزارشی از میزان تحقق تأمین سرانه های آموزشی در این منطقه ارائه کند.

وی همچنین خواستار ارائه گزارشی از سوی آتش نشانی در مورد مدارس پرخطر شد و اضافه نمود: مقرر شده کار مشترکی میان شهرداری و آموزش و پرورش انجام شود تا اقدامات اجرا شده در مورد شناسایی و رفع خطرات موجود در این مدارس ارائه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 347

به "ارائه گزارش در خصوص مدارس پر خطر پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه گزارش در خصوص مدارس پر خطر پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید