از استوری تا محرومیت از کنکور بازیکن استقلال

به گزارش مجله وبلاگ فروش، درحالی که ورود موبایل به حوزه امتحانی ممنوع بوده؛ سیاوش یزدانی، بازیکن استقلال تصویری از زمان شرکت خود در آزمون دکتری منتشر کرد.

از استوری تا محرومیت از کنکور بازیکن استقلال

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، چندی پیش بود که سیاوش یزدانی، بازیکن تیم استقلال طی پیامی در صفحه اینستاگرام خود از ابتلایش به ویروس کرونا اطلاع داد که پس از آن بنابر اعلام باشگاه استقلال تست کرونای سیاوش یزدانی بعد از یک دوره ابتلا به کرونا منفی شد.

سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال تهران که صبح امروز در کنکور دکتری شرکت نموده و با وجود ممنوعیت بردن موبایل و وسیله الکترونیکی به داخل حوزه امتحانی دقایقی قبل از آغاز آزمون از کارت ورود به جلسه خود استوری گرفته و در اینستاگرامش منتشر نموده طبق گفته سخنگوی سازمان سنجش از آزمون سال جاری محروم خواهد شد و به علت اینکه در وهن اذهان عمومی کار نموده است، مجازاتش بر اساس قانون تخلفات آزمون های سراسری تشدید خواهد شد.

اما این سؤال مطرح این است که چگونه این بازیکن توانسته است گوشی موبایل خود را داخل حوزه امتحانی ببرد؟

4084/پ

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13518

به "از استوری تا محرومیت از کنکور بازیکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از استوری تا محرومیت از کنکور بازیکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید