از تیم ملی ووشو خداحافظی نکرده ام، دنیای حرفه ای متفاوت است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، محسن محمدسیفی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: چند سالی است که به حضور در مسابقات حرفه ای فکر می کنم، ولی فشردگی برنامه های تیم ملی، اردوها، مسابقات مختلف جهانی و آسیایی مانع از انجام آن شده بود که بعد از شیوع کرونا و لغو کلیه مسابقات ووشو، پس از بررسی روی پیشنهاداتی که داشتم، به یکی از آنها پاسخ داده و قرارداد بستم.

از تیم ملی ووشو خداحافظی نکرده ام، دنیای حرفه ای متفاوت است

وی ادامه داد: با سازمان BRAVE قراردادی دو ساله بستم که باید در این مدت 5 مبارزه انجام دهم. که خدا را شکر اولین آن را شب عید برگزار کرده و در مدت 40 ثانیه پیروز شدم. البته در قراردادم به صراحت ذکر شده که هر زمان تیم ملی ووشو برنامه داشتم، می توانم در این مسابقات بدون مشکل شرکت کنم.

سیفی در مورد مسابقه آینده خود گفت: نزدیک به 45 روز دیگر در بلاروس مبارزه دارم و باید با آمادگی بدنی بالا به مصاف رقیب خود بروم به همین دلیل با دو نوبت تمرین روزانه برای حفظ آمادگی بدنی خود تلاش می کنم.

سرگروه تیم ملی ووشو در مورد قوانین بین المللی و حضور همزمان در رویداد حرفه ای و آماتور هم گفت: حضورم در مسابقات حرفه ای منافاتی با مبارزه برای تیم ملی ندارد و چنین قانونی هم نداریم که نتوانم در مسابقات شرکت کنم. ضمن اینکه مدتی پیش وزارت ورزش مجوز قانونی برای فعالیت این رشته را صادر کرده است.

سیفی در مورد سختی های مبارزات حرفه ای گفت: من در وزن 70- کیلوگرم مبارزه می کنم و طبق قوانین این مسابقات رزمی کارانی که وارد دنیایی حرفه ای می شوند باید پله پله پیش بروند. یعنی رقبای هر حریفی بر اساس تعداد پیروزی و شکست برابر با خودش تعیین می شود. این طور نیست که یک حریف را با دو پیروزی برابر یک رقیب با 9 یا 10 پیروزی قرار دهند. همین موضوع کار را برای من به مراتب راحتر کرده است. چرا که من تازه واردی هستم که چند سال سابقه و تجربه در مبارزات ووشو را دارم و این باعث می شود که بازی به بازی پیش رفته و با شرایط چنین رویدادهایی آشنا شوم.

وی در سرانجام گفت: تا بازی های آسیایی 2022 هیچ رویداد رسمی در ووشو نداریم و در این مدت به مبارزات حرفه ای خود ادامه خواهم داد و پس از آن برای کسب چهارمین طلای بازی های آسیایی تلاش خواهم کرد. همانطور که گفتم اهداف بزرگی در ووشو دارم. جا دارد از زحمات دکتر علی نژاد، دکتر صدیقی و دکتر آقا علی قاسمنیان پزشک تغذیه که چند سالی است در کنار من حضور دارد، تشکر و قدردانی کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11632

به "از تیم ملی ووشو خداحافظی نکرده ام، دنیای حرفه ای متفاوت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تیم ملی ووشو خداحافظی نکرده ام، دنیای حرفه ای متفاوت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید