استخدام 15 هزار کارمند در آمازون کانادا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شرکت آمازون کانادا پاییز سال جاری در راستای برنامه های توسعه خود 15 هزار کارمند نو برای بخش انبار و توزیع در سراسر این کشور استخدام می نماید.

استخدام 15 هزار کارمند در آمازون کانادا

به گزارش خبرنگاران، این غول تجارت الکترونیکی اظهار داشت دستمزد پایه برای کارمندان ساعتی خط مقدم خود در کانادا را به ساعتی 17 تا 21.5 دلار در ساعت افزایش می دهد که بالاتر از حدود 16 دلار فعلی است. بعلاوه کارمندان فعلی 1.60 تا 2.20 دلار در ساعت بیشتر دریافت خواهند کرد که این افزایش حقوق بلافاصله و صرفنظر از مدت زمانی که آنها در این شرکت مشغول به کار شده اند، اجرایی می گردد.

سومگا کوما، مدیر فعالیتهای انجام سفارشات مشتری در آمازون کانادا در مصاحبه ای گفت: ما به سرعت در این کشور رشد می کنیم. کسب و کار ما توسعه زیادی پیدا نموده و ما خواستار آن هستیم که همچنان به مشتریانمان متمرکز بمانیم و برای این منظور به استخدام و تعلیم استعدادها احتیاج داریم.

آمازون کانادا در حال حاضر 25 هزار کارمند تمام وقت و نیمه وقت در پنج استان این کشور دارد. این شرکت به علت همه گیری کووید 19 و رونق خرید آنلاین، رشد سریعی پیدا نموده است. آمازون اکنون 46 انبار و تاسیسات لجستیک و تحویل کالا در کانادا دارد در حالی که اواسط سال سال میلادی گذشته 30 مرکز داشت. انتظار می رود برنامه های رشد بیشتری تا سرانجام سال میلادی جاری اعلام شوند.

برنامه های توسعه آمازون در حالی اعلام می گردد که کمبود قابل توجه نیروی کار در برخی از بخشهای اقتصاد وجود دارد. طبق آمار کانادا، این کشور در اوت 90 هزار و 200 شغل ایجاد کرد و نرخ بیکاری را به 7.1 درصد رساند که پایینترین سطح از زمان شروع همه گیری در سال گذشته است.

آمازون اوایل سال جاری اظهار داشت دستمزد کارمندان تازهی که در آمریکا استخدام می نماید را به ساعتی 17 دلار افزایش می دهد و در پی استخدام 75 هزار کارمند تازه در این کشور است. این شرکت اعلام نموده که به همه کارمندانش فارغ از سمت و موقعیت شغلی شان، دسترسی به خدمات پزشکی، دندان پزشکی و چشم پزشکی و بعلاوه برنامه های آموزش و تعلیم را عرضه می نماید.

بر اساس گزارش بلومبرگ، آمازون بعلاوه به کارمندان تازه و فعلی که گواهی واکسیناسیون کووید 19 ارائه دهند، 100 دلار پاداش می دهد. این شرکت با شیوع ویروس کرونا در چندین مرکز خود در دوران همه گیری روبرو شد با این حال واکسیناسیون را برای کارمندانش اجباری ننموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13901

به "استخدام 15 هزار کارمند در آمازون کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام 15 هزار کارمند در آمازون کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید