استراماچونی کاندید دریافت عنوان بهترین مربی!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی ایتالیایی استقلالی ها کاندید عنوان بهترین مربی یک دهه گذشته اودینزه شد.

استراماچونی کاندید دریافت عنوان بهترین مربی!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سرمربی ایتالیایی استقلال در فوتبال ایتالیا دوباره نامش بر سر زبان ها افتاده است. این مربی که بعد از کنار رفتن از اینتر سابقه راهنمایی اودینزه را در کارنامه مربیگری خود دارد، حالا در سرانجام دهه دوم سده بیست و یکم به عنوان یکی از چهار کاندید کسب عنوان بهترین مربی یک دهه گذشته این باشگاه انتخاب شده است.

سایت توتو اودینزه ایتالیا در گزارشی از چهار کاندیدای کسب عنوان بهترین سرمربی یک دهه اخیر تیم فوتبال اودینزه رونمایی کرد که در این بین نام آندره آ استراماچونی هم دیده می گردد که در فصل 15-2014 روی نیمکت این تیم ایتالیایی حضور داشت و در این تیم آمار 12 برد، 11 تساوی و 18 شکست را در 41 بازی از خود برجای گذاشت، این سرمربی ایتالیایی در حالی نامزد کسب این عنوان شده که پایین ترین درصد پیروزی را در دوران سرمربیگری اش با همین تیم اودینزه با 29.27 درصد پیروزی کسب نموده است.

در کنار استرا نام فرانچسکو گویدولین هم دیده می گردد که 3فصل متوالی اودینزه را به رقابت های اروپایی رساند. لوئیجی دل نری و ایگور تودور هم دو کاندیدای دیگر کسب این عنوان هستند که قرار است یکی از آنها در نظرسنجی انجام شده از هواداران این عنوان را به دست بیاورد که شانس گوئیدولین بیشتر از سه کاندیدای دیگر از جمله استراماچونی است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2189

به "استراماچونی کاندید دریافت عنوان بهترین مربی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی کاندید دریافت عنوان بهترین مربی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید