اعتراف به قتل پسر همسایه بعد از 14 روز سکوت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مرد جوان که در جریان پارک خودرو مقابل خانه همسایه شان پسر او را کشته بود بعد از دو هفته سکوت به قتل اعتراف کرد.

اعتراف به قتل پسر همسایه بعد از 14 روز سکوت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه جام جم، ساعت 11 صبح سی ویکم فروردین امسال ، مرد 30 ساله ، جوانی را که همسایه شان بود، مقابل خانه ای در محله یافت آباد تهران زیر گرفت و باعث مرگ او شد.

ماموران با دستوربازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران از خانواده جوان فوت شده تحقیق کردند که معلوم شد، مرد 30 ساله ای به نام بهرام که حوالی خانه آنها زندگی می کرده، مدام خودروی تیبایش را آنجا پارک می کرده که همین باعث درگیری در روز حادثه شده و آن مرد پسرشان را به عمد زیر گرفته و باعث مرگ او شده است.

ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جست وجوی قاتل فراری بودند تا این که او چهار ساعت بعد از فرار در جنوب تهران بازداشت و خودرویش توقیف شد. متهم در جریان تحقیقات اولیه مدعی بود که مرگ آن جوان یک حادثه بوده است. پایان متهم بعد از دو هفته، سکوت خود را شکست و به زیر دریافت عمدی پسر جوان اعتراف کرد و در جریان تحقیقات قضایی گفت : متاهلم و یک فرزند دارم. با ماشینم مسافرکشی می کنم. چون خانه ام پارکینگ نداشت خودروام را مقابل خانه مرد همسایه پارک می کردم که همین موضوع باعث اعتراض او و خانواده اش شد. روز حادثه دوباره خودرو را مقابل در خانه شان پارک کردم و ساعاتی بعد که برای بردن خودرویم به آنجا رفتم پدر و پسربه خیابان آمدند و با هم درگیر شدیم. سوار خودرو شدم و خواستم محل را ترک کنم که پسر جوان سمت خودرو آمد وبا دستانش سعی می کرد مانع حرکتم شود که عصبانی شدم و او را دوبار به عمد زیر گرفتم که او بشدت زخمی شد و کف خیابان افتاد و از ترس فرار کردم.

مرد راننده به اتهام مباشرت در قتل عمد روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4385

به "اعتراف به قتل پسر همسایه بعد از 14 روز سکوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف به قتل پسر همسایه بعد از 14 روز سکوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید