اعلام ممنوعیت سفر به 40 شهر کشور در تعطیلات نوروز

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون کل وزارت بهداشت، با اشاره به محدودیت های کرونایی و رنگبندی شهرها، گفت: سفر با خودروی شخصی به 40 شهر قرمز و نارنجی ممنوع است.

اعلام ممنوعیت سفر به 40 شهر کشور در تعطیلات نوروز

مهر: ایرج حریرچی، اضافه کرد: بر اساس اعلام کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مسافرت به دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در مجموع با 9 شهر قرمز و 11 استان با 31 شهر نارنجی، ممنوع است.

وی با اعلام رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور، گفت: از 25 اسفند 1399 تا 15 فروردین 1400، 295 شهر با رنگ زرد و 113 شهر کم خطر معین شده اند.

معاون کل وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که محدودیت های شبانه 21 تا 3 بامداد در همه شهرها اعمال می گردد، اضافه کرد: اسکان در پارک ها، مدارس، استقرار چادرهای مسافرتی و مراکز غیر رسمی مانند منازل اجاره ای موقت ممنوع است.

وی درباره ظرفیت وسایل نقلیه عمومی گفت: مسافرت با هواپیما با 60 درصد ظرفیت، اتوبوس و قطار هم با 50 درصد ظرفیت مجاز است.

حریرچی درباره مکان های مسافرتی اضافه کرد: 50 درصد هتل ها و رستوران ها با رعایت فاصله گذاری اعلام شده قادر به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه هیچ گاه مسافرت ها به صفر نمی رسد، گفت: سفر با خودرو شخصی ممنوع است، اما سفرهای ضروری با خودروها و وسایل نقلیه عمومی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10697

به "اعلام ممنوعیت سفر به 40 شهر کشور در تعطیلات نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ممنوعیت سفر به 40 شهر کشور در تعطیلات نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید