افت یک تا 3 میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، بازار امروز خرید و فروش خودرو در برخی از محصولات شاهد افت قیمتی بوده است البته به اعتقاد فعالان بازار با وجود افت قیمت هنوز خرید و فروش خودرو رونق نداشته و مصرف کنندگان برای خرید محصول دست نگه داشته اند. در بازار امروز خرید و فروش خودرو کوییک آر 170 میلیون تومانT کوییک معمولی با کاهش 2 میلیون تومانی 167 میلیون تومانT تیبا صندوقدار با کاهش یک میلیون تومانی به 143 میلیون تومان و تیبا 2 با کاهش 2 میلیون تومانی 154 میلیون تومان به فروش می رسد.

افت یک تا 3 میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار

علاوه بر این در محصولات ایران خودرو هم بازار شاهد افت قیمت در تعدادی از خودروها بوده است بر همین اساس سمند ال ایکس با کاهش 3 میلیون تومانی با قیمت 260 میلیون تومان، رانا پلاس با کاهش 2 میلیون تومانی 268 میلیون تومان، دنا معمولی 324 میلیون تومان و پژو 206 تیپ 2 با کاهش 4 میلیون تومانی با قیمت 242 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با کاهش یک میلیون تومانی 287 میلیون تومان و پژو 206 صندوقدار با قیمت 283 میلیون تومان به فروش می رسد.

البته امروز بازار خودرو با افزایش قیمت دلار هم روبرو بوده است که این موضوع اثر منفی خود را بر بازار خواهد گذاشت و در حال حاضر به دلیل رکود، بازار شاهده افزایش قیمتی در خودروها نیستیم اما با فرایند صعودی قیمت دلار باید دید شرایط قیمت ها در بازار به چه سمتی خواهد رفت.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو خبرنگاران بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14329

به "افت یک تا 3 میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت یک تا 3 میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید