امتحانات برگزار می گردد، نمی توانیم دانشگاه ها را تعطیل کنیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مردم مطمئن باشند امتحانات با شرایط مناسب برگزار خواهد شد، گفت: نمی توانیم دانشگاهها را تعطیل کنیم و باید به این موضوع متعادل نگاه کنیم.

امتحانات برگزار می گردد، نمی توانیم دانشگاه ها را تعطیل کنیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر ایرج حریرچی در واکنش به جلسه روز گذشته وزارت بهداشت با مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم در مورد تصمیم گیری مجدد برای برگزاری آزمون های پزشکی و غیرپزشکی از جمله کنکور تاکید نمود: کل طول برگزاری کنکور و شرکت نماینده های این آزمون به اندازه دو حضور در مراکز خرید در شهرها از جمله تهران خطر ندارد. در واقع چند هزار نفر با تراکم به مراکز خرید مراجعه می نمایند و حتی بازارهای دست دوم در بعضی استان ها از شلوغی جمعیت بیداد می نماید.

وی در ادامه توضیح داد: در امتحانات پیش رو و کنکور افراد با فاصله شرکت می نمایند و داوطلبان در شهرهای خودشان حضور دارند، فاصله های میان آنها مناسب است، ضمن اینکه داوطلبان در جلسه آزمون ماسک خواهند زد.

معاون کل وزارت بهداشت اظهار داشت: باید به بحث برگزاری آزمون ها متعادل نگاه کنیم ضمن اینکه بعضی از امتحانات، آزمون های ورودی هستند و ما نمی توانیم دانشگاه های خود را ببندیم. از یک طرف سینماها را باز می کنیم و از سوی دیگر دانشگاه را تعطیل کنیم، این امکانپذیر نیست.

وی در مورد جزئیات جلسه شب گذشته مسئولان دو وزارتخانه علوم و بهداشت نیز گفت: جلسه خوبی در سطح معاونان وزیر برگزار گردید و صورت جلسه ای تهیه شد و مردم اطمینان داشته باشند که امتحانات با شرایط مناسبی برگزار خواهد شد و جزئیات این جلسه را پس از تأیید دو وزیر فردا اعلام می کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5887

به "امتحانات برگزار می گردد، نمی توانیم دانشگاه ها را تعطیل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات برگزار می گردد، نمی توانیم دانشگاه ها را تعطیل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید