اولین عصرانه فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اولین عصرانه فناوری معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز با حضور روح اله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری این دانشگاه برگزار گشت.

اولین عصرانه فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گشت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، علی رئیس پور مدیرکل اداره ایجاد توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت، دکتر محمدجواد صدری مهر مدیرکل اداره تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه، نوروزی مدیر سرای نوآوری حمل و نقل واحد قزوین، مرتضی موسی خانی رئیس سرای نوآوری روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مدیران سرا های نوآوری واحد قزوین و برخی از مدیران معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گشت.

در ابتدای این جلسه، علی رئیس پور مدیرکل ایجاد و توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی ضمن خیر مقدم به مدعوین، به ارائه نکاتی مختصر درباره تلاش های دانشگاه آزاد اسلامی برای گسترش خلاقیت و نوآوری در دانشجویان پرداخت.

روح اله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدن به دانشگاه فناورانه و کارآفرین تلاش بسیاری کرده است. دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم گیرنده برای ایجاد دانشگاه نسل سوم در کشور خواهد بود و امیدوارم در این راستا سخت بتواند پیروز شود.

وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شد که برنامه های عصرانه فناوری معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه با کندی روبرو شود، اما سعی خواهیم کرد به تدریج، فضای بهتری را برای برنامه های بعدی فراهم کنیم.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدن به دانشگاه فناورانه و کارآفرین تلاش بسیاری کرده است ابراز امیدواری کرد این رویکرد در معاونت تحقیقات تداوم می یابد.

مرتضی موسی خانی رئیس سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین نیز در این جلسه بر تلاش مضاعف دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدن به دانشگاه فناورانه و کارآفرین تاکید کرد.

همچنین در جلسه عصرانه فناوری، نوروزی رئیس سرای نوآوری حمل و نقل واحد قزوین، اعتباری نماینده استارت آپ باهو، محمودی نماینده استارت آپ ناوی، نماینده استارت آپ دوران، صالحی نماینده استارت آپ رادمان، حسینی نماینده استارت آپ جی پی اس و مهدی زاده معاون پژوهش واحد قزوین به ارائه دستاورد ها و چالش های فناوری در استان قزوین پرداختند.

لزوم حمایت مالی از محصولات فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی، ضرورت سرمایه گذاری برای رسیدن به دانشگاه نسل سوم و چهارم و تاکید بر ورود محصولات فناورانه به حوزه تجاری سازی از جمله محور هایی بود که در اولین جلسه عصرانه فناوری مطرح شد.

همچنین برنامه سازان برنامه تلویزیونی میدون نیز در این جلسه حاضر بودند تا ضمن اطلاع از شرایط استارت آپ ها، به ارزیابی ظرفیت و پتانسیل موجود آن ها بپردازند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10155

به "اولین عصرانه فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین عصرانه فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید