این بلال ها چند؟ ، بازدید کیم جونگ-اون از خسارت های توفان در کره شمالی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، انگار منتظر است یک شایعه تازه درباره مرده یا زنده بودنش منتشر شود تا از مخفیگاه خود بیرون بیاید و با یک مانور قدرت، دوباره به یاد همه بیاورد آن کُت سفید تن کیست!

این بلال ها چند؟ ، بازدید کیم جونگ-اون از خسارت های توفان در کره شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، کمتر از چند روز پس از ادعای یکی از دیپلمات های قدیمی کره جنوبی درباره به کما رفتن یا مردن کیم جونگ-اون، او بار دیگر برابر دوربین های رسانه رسمی کره شمالی قرار گرفت. کیم روز پنجشنبه برای بازدید از مزرعه های ذرت رفت تا ببیند توفان باوی در چند روز اخیر چه سر آنها آورده است. تصاویر نشان می داد او زنده و سرحال است و همراهان ماسک زده هم حسابی مراقبش هستند.

به نظر می رسید رهبر کره شمالی از میزان و ابعاد خسارت توفان جا نخورده و آسیبی که به زمین های کشاورزی وارد آمده، بسیار کمتر از پیش بینی ها بوده است. شاید در اقدامی کم نظیر و بی سابقه، تلویزیون دولتی کره شمالی برنامه های عادی خود را قطع کرد تا جریان نسبتا زنده توفان باوی را در شبه جزیره کره برای مردم پوشش دهد. بخش شمالی شبه جزیره به دلیل از بین رفتن پوشش های جنگلی برابر توفان و سیل بسیار آسیب پذیرتر از همسایه جنوبی است.

قدرت توفان به اندازه ای بود که حتی در پایتخت پیونگ یانگ هم درخت ها از ریشه درآمدند و به برخی تاسیسات شهری خسارت وارد آمد. پس از کرونا و سیل و بیماری های گسترده دامی و البته تحریم های آمریکا و سازمان ملل، توفان باوی تازه ترین فاجعه در کره شمالی است که زندگی را بر مردم این کشور بسیار سخت تر کرده است. با این حال، کیم جونگ-اون معتقد است حزب حاکم توانسته اوضاع را خیلی خوب مدیریت کند و مردم را از گرسنه ماندن نجات دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6717

به "این بلال ها چند؟ ، بازدید کیم جونگ-اون از خسارت های توفان در کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بلال ها چند؟ ، بازدید کیم جونگ-اون از خسارت های توفان در کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید