این روتر وای فای 6 لینک سیس از سیم کارت 5G پشتیبانی می نماید تا اینترنت بی سیم چند گیگابیتی بدهد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در کشورهای اروپایی و ایالات متحده، کاربران اینترنت موبایل، علاقه زیادی به دارند که از وای فای 6 پشتیبانی می نمایند یا سراغ خرید روترهای وای فای 6 می فرایند که از سیم کارت 5G نیز پشتیبانی می نمایند.

این روتر وای فای 6 لینک سیس از سیم کارت 5G پشتیبانی می نماید تا اینترنت بی سیم چند گیگابیتی بدهد

برای آن ها، ترکیب دو فناوری نسل پنجم شبکه های موبایل و وای فای 6 می تواند اینترنت گیگابیتی را برایشان به ارمغان بیاورد. به طبع، شرکت های سازنده محصولات شبکه نیز به ساخت هات اسپات های 5G با وای فای 6 علاقه نشان می دهند.

معرفی مودم روتر لینک سیس FGW3000

در چند ماه اخیر، لینک سیس یکی از این دستگاه ها را روانه بازار نموده است. مودم روتر FGW3000 که در اصل یک روتر بی سیم با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت 4G/5G است.

ظاهر روتر FGW3000 استوانه ای و به سبک بعضی از محصولات هواوی است. در بخش جلویی این استوانه، چراغ های LED و در بخش پشتی، درگاه ها و آداپتور برق و کلیدها دیده می گردد. قابل حدس است که شیار سیم کارت نیز در بخش پایینی مودم روتر لینک سیس تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

رنگ مسئله ای این روتر مودم با چراغ های LED ریز آبی رنگ و طرح مشبکی در بخشی از قسمت های آن به خاطر تهویه هوا به همراه شکل پایه زیبای آن، ابهت دستگاه را چندین برابر می نماید.

قوی ترین مودم 5G روی یک روتر وای فای 6

روتر FGW3000 از مودم فایوجی کوالکام X55 سود برده و به وای فای دو بانده AX3000 مجهز است. مودم X55 روی پردازنده موبایل پرقدرت کوالکام اسنپدراگون 865 می نشست که تا سال گذشته، روی اسمارت فون های پرچم دار بازار شاهد بودیم. بنابراین، اصلا یک مودم ضعیف یا قدیمی و عقب مانده نیست و می تواند سریع ترین اینترنت 5G را روی فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز یا میلی متری برای شما فراهم کند. این مودم چهار هسته ای با سرعت کلاک 1 گیگاهرتز است.

به گفته سایت لینک سیس، در شبکه های 5G از باندهای رادیویی N1 و N3 و N78 و N79 پشتیبانی می نماید و در شبکه های 4G LTE باندهای 1 و 3 و 7 و 8 را دارد تا کاملا یک مودم روتر 5G سفارشی برای کشورهای خاص باشد.

سرعت وای فای کانال رادیویی 5 گیگاهرتز این مودم روتر به 2400 مگابیت می رسد که روی آن از MU-MIMO هم برخوردار است. سرعت وای فای کانال 2.4 گیگاهرتز هم نزدیک به 600 مگابیت است.

دو درگاه شبکه اترنت LAN گیگابیتی در بخش پشتی مودم روتر FGW3000 قابل مشاهده است و مانند غالب از رمزنگاری نیز پشتیبانی می نماید تا بالاترین امنیت روی شبکه های بی سیم در دسترس باشد.

این دستگاه از کلیدهای WPS، ریست، روشن/خاموش و درگاه USB برخوردار است و می تواند روی شبکه های 5G سرعتی تا 2.5 گیگابیت بر ثانیه ارائه بدهد.

بیشتر بخوانید:

لینک سیس می گوید این مودم روتر را اصطلاحا Fan- Less طراحی نموده است تا به طور اتوماتیک، خنک شده و احتیاجی به سیستم خنک کننده نداشته باشد. با این وجود، وزن مودم کم نیست و حدود 1.1 کیلوگرم است.

قیمت این روتر 5G مانند دیگر محصولات لینک سیس بسیار بالا و حدود 860 دلار است. به همین علت، محصولات لینک سیس در بازار ایران جایی ندارند و اگر چیزی هم می بینید؛ مربوط به گذشته و تاریخ مصرف تمام شده است.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 20360

به "این روتر وای فای 6 لینک سیس از سیم کارت 5G پشتیبانی می نماید تا اینترنت بی سیم چند گیگابیتی بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این روتر وای فای 6 لینک سیس از سیم کارت 5G پشتیبانی می نماید تا اینترنت بی سیم چند گیگابیتی بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید