بازسازی و نوسازی 19 رشته قنات در استان قزوین

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر امور آب و خاک و فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از بازسازی و نوسازی 19 رشته قنات در این استان اطلاع داد.

بازسازی و نوسازی 19 رشته قنات در استان قزوین

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از قزوین ، احمد مستخدمی مدیر امور آب و خاک و فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تا به امروز، بازسازی و احیا 19 رشته قنات در سطح استان به سرانجام شده است.

مستخدمی اضافه کرد: برای اجرای این طرح ها بالغ بر 12 میلیارد و 107 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی سال 1399 هزینه شده است.

او اضافه کرد: اعتبار بازسازی 4 رشته از 19 قنات بازسازی شده، از محل اعتبارات استانی و به مبلغ 2 میلیارد ریال تامین شده است و 15 رشته قنات دیگر هم از محل اعتبارات ملی با مبلغ 10 میلیارد و 107 میلیون ریال بازسازی و نوسازی شده اند.

به گفته مستخدمی، از این تعداد قنات بازسازی و نوسازی شده در کل استان، 5 رشته قنات در شهرستان قزوین، 2 رشته قنات در شهرستان آبیک، 6 رشته قنات در شهرستان بوئین زهرا، 4 رشته قنات در شهرستان آوج و 2 رشته قنات در شهرستان البرز بوده است.

مدیر امور آب و خاک و فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: طرح بهسازی و نوسازی قنوات همیشه یکی از طرح های مهم در بخش آب و خاک جهاد کشاورزی استان بوده است و هرساله متناسب با حجم اعتبارات تخصیصی تعدادی از قنوات استان لایروبی، بازسازی و احیا می شوند.

او اضافه کرد: امسال هم در مجموع 33 میلیارد ریال اعتبار به منظور اصلاح و بازسازی، بازسازی و لایروبی قنوات مورد استفاده در بخش کشاورزی استان قزوین اختصاص یافته است که طبق برنامه ریزی اجرا شده تا سرانجام سال از محل این اعتبارات، 30 رشته قنات در استان بازسازی، احیا و لایروبی می گردد.

به گفته مستخدمی، سال گذشته هم 35 رشته قنات در استان قزوین با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی سال 1398، به وسیله سازمان جهاد کشاورزی استان لایروبی و بازسازی شدند.

ح

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14462

به "بازسازی و نوسازی 19 رشته قنات در استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و نوسازی 19 رشته قنات در استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید