بازی های به جای مانده پرسپولیس سخت تر است یا سپاهان؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ بیستم دو امتیاز بیشتر از سپاهان دارد و روی کاغذ بازی هایش نسبتاً ساده تر از حریف به نظر می رسد.

بازی های به جای مانده پرسپولیس سخت تر است یا سپاهان؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس به ترتیب با فولاد در اهواز، آلومینیوم در تهران، ماشین سازی در تبریز و تراکتور و پیکان در مرکز بازی دارد در حالی که سپاهان باید با پیکان در تهران، صنعت نفت در اصفهان، پدیده در مشهد، ذوب آهن در اصفهان و استقلال در تهران پیکار کند.

صد البته نتایج بازی های فوتبال غیر قابل پیش بینی است اما پرسپولیس سه بار در تهران بازی می کند و روی کاغذ تا حد کمی بازی هایش ساده تر به نظر می رسد.

این در حالی است که بازی با پیکان و پدیده و دربی اصفهان و بازی با استقلال در تهران برای شاگردان نویدکیا چندان ساده به نظر نمی رسد.

خیلی ها فکر می کردند سپاهان ماشین سازی قعر جدولی را گلباران کند اما این تیم فقط با یک گل از سد شاگردان اکبرپور گذشت تا همچنان فاصله دو امتیازی خود با پرسپولیس را حفظ کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12851

به "بازی های به جای مانده پرسپولیس سخت تر است یا سپاهان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های به جای مانده پرسپولیس سخت تر است یا سپاهان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید