با این مرورگر وب، سرعت اینترنت گوشی تان را تا 90 درصد افزایش دهید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یکی از روش های افزایش سرعت اینترنت روی گوشی های موبایل، استفاده از مرورگرهای وب سریع تر و سبک تر است.

با این مرورگر وب، سرعت اینترنت گوشی تان را تا 90 درصد افزایش دهید

بسیاری از ما به طور پیش فرض از مرورگر وب کروم گوگل یا مرورگر گوگل روی گوشی های اندرویدی استفاده می کنیم. نهایتا سراغ نصب مرورگری مانند فایرفاکس موبایل می رویم. این دو مرورگر وب سریع و پیشرفته هستند ولی هنوز مرورگرهای وبی بهتر از آن ها هست.

کاربران iOS نیز معمولا از مرورگر اپرا استفاده می کنند که البته تا حدودی سریع است.

اگر یک جست وجو در اینترنت یا گوگل پلی داشته باشید؛ ده ها مرورگر وب سریع برای اندروید و iOS پیشنهاد داده شده است. از مرورگر Power Browser و UC که تا حدودی معروف هستند تا Dolphin Browser و Ghostery Browser و Mercury Browser و اسامی دیگر.

ولی واقعا کدام مرورگر وب سریع تر است و می تواند پهنای باند اینترنت بیشتری برای مصارف دیگر روی گوشی موبایل آزاد کند؟

مرورگر وب Puffin

سایت اندروید پلیس یک بررسی مفصل روی ده ها مرورگر وب انجام داده و در تست های مختلفی سعی کرده از روی اپلیکیشن های گوناگون شرایط آن ها را بررسی کند.

نهایتا، در حالی که مرورگر کروم و فایرفاکس جزو بهترین مرورگرهای وب هستند ولی مرورگر وب Puffin Browser عملکرد بسیار بهتری از خود نشان داده است.

مرورگر Puffin در مصرف منابع گوشی و به ویژه حافظه رم بسیار خوب است و از گوگل کروم خیلی کمتر رم اشغال می کند ولی از آن سو در لود صفحات موبایل سریع تر است.

در حقیقت، این مرورگر وب با استفاده از سرویس های ابری سعی می کند برخی پردازش ها را روی خود اینترنت انجام دهد و کمتر سراغ منابع سخت افزاری گوشی برود. یک افزونه ادوبی فلش توکار دارد و می توانید فایل های خود را روی کلاود ذخیره کنید.

یک موتور برای اجرای سریع کدهای جاوااسکریپت دارد و به گفته خود سازندگان این مرورگر، با فناوری هایی مانند فشرده سازی اطلاعات می تواند تا 90 درصد در مصرف پهنای باند اینترنت صرفه جویی داشته باشد.

پیشنهاد می کنم یک بار این مرورگر وب را نصب و استفاده کنید؛ شاید خوشتان بیاید و سرعت اینترنت گوشی شما هم بهتر شود. البته، مرورگر Puffin دارای نسخه های دسکتاپ هم هست. نسخه iOS این مرورگر نزدیک به 5 دلار قیمت دارد.

به بسیاری از کاربرانی که از سرعت کند اینترنت یا وای فای در عذاب هستند؛ پیشنهاد می شود مودم یا روتر خود را عوض کنند و به…

به روزرسانی 18 خرداد 1399: اتصال روترهای وای فای به مودم TD-LTE یکی از مسائل مودم های TD-LTE که روی سرعت اینترنت نیز تاثیرگذار است؛ بحث وای فای مودم ها…

یک از روش های موثر در افزایش سرعت اینترنت خانگی و البته بهبود سرعت و آنتن دهی وای فای، یافتن بهترین مکان برای قرار دادن مودم یا روتر…

این روزها رسانه های جهان روی موضوع های مشترکی تمرکز دارند. کرونا ویروس باعث شده مسائل و چالش های مشترکی برای کاربران اینترنت در سراسر جهان مطرح شود….

اگر به خاطر ویروس کرونا، کارهای خود را به خانه آوردید؛ یک جهانی جدید کاری و یک تجربه تازه را پیش رو دارید. اما شما در…

اسمارت فون های 5G وارد بازار شدند و برخی مدل ها هم در ایران یافت می شوند یا به زودی به وفور پشت ویترین فروشگاه های موبایل فروشی یا فروشگاه های آنلاین دیده…

روزهای پایانی سال 98 به طرز غیرمنتظره ای در حال سپری شدن هستند. همه از ترس کرونا به قرنطینه خودخواسته رو آورده و در خانه ماندند….

غالب کاربران اینترنت ADSL در ایران از کیفیت و سرعت آن راضی نیستند. این کاربران به اینترنتی پرسرعت تر نیاز دارند و همیشه انگشت اتهام را…

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: شبکه چی
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5213

به "با این مرورگر وب، سرعت اینترنت گوشی تان را تا 90 درصد افزایش دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این مرورگر وب، سرعت اینترنت گوشی تان را تا 90 درصد افزایش دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید