با این 7 قدم، جرأت رویاپردازی و شادی را تجربه کنید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، همه ما باید به خودمان جرأت این را بدهیم که درباره روز ها و اهداف خود رویاپردازی نموده و خودمان را شاد کنیم.

با این 7 قدم، جرأت رویاپردازی و شادی را تجربه کنید

به گزارش خبرنگار ، به خودتان اجازه دهید تا داشته باشید و راه درست را برای تحقق رویا های خود انتخاب کنید و در نهایت، قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه چیزی قابلیت انجام شدن دارد، از زمان حال بهره ببرید.

آینده خود را از هر نظر ایده آل تصور کنید و به یاد داشته باشید هر کاری که دیگران در حد معقول انجام داده اند، احتمالاً شما هم می توانید همان کار را انجام دهید. بنابراین، فقط آن کار را انجام دهید.

هنگامی که هدفتان را انتخاب کردید، تنها سؤالی که باید از خود بپرسید این است که چگونه می توانم به آن برسم؟ چگونه می توانید از جایی که امروز هستید به جایی برسید که می خواهید باشید؟ و به یاد داشته باشید، شکست یک گزینه نیست.

جرات رویاپردازی داشته باشید و هدف و مأموریت شخصی خود را کشف کنید.

شما را بر روی این زمین قرار داده اند تا با زندگی خود، کار های شگفت انگیزی انجام دهید و حالا بگویید آن کاری که قرار است انجام دهید چیست؟ آن موفقیت عظیمی که هم به نفع خودتان و هم دیگران است، چیست؟ مراحلی که برای رسیدن به موفقیت های خود به آن ها احتیاج دارید چیست؟

یکی از مهم ترین کار هایی که شما باید انجام دهید، پرسیدن و پاسخ دادن به این سؤال ها و جرأت رویاپردازی است.

شما منابع عظیم استعداد و توانایی بکر و دست نخورده ای در اختیار دارید که فقط منتظر مهار شدن و به چالش کشیده شدن یک چیز خوب هستید، اما شما نباید راحت بنشینید و با آرزو های خود از دنیا بروید.

با خودتان صادق باشید و خودتان را دست کم نگیرید، چراکه انسان برای عظمت متولد شده است و شما اینجا هستید تا به نوعی در زندگی خود تغییر ایجاد کنید.

واقعا چه می خواهید؟ اگر می توانستید در زندگی چیزی داشته باشید یا انجام دهید، آن یک چیز چه خواهد بود؟

به خودتان اجازه دهید تا از لحظه لذت ببرید، جرأت رویاپردازی را داشته باشد و سپس برای تحقق بخشیدن به رویا های خود به سراغ کار بروید و فقط همان کاری را که دوست دارید انجام دهید.

7 قدم اصلی موفقیت

توانایی شما در تعیین اهداف و برنامه ریزی برای تحقق آن ها، مهارت اصلی موفقیت است. این توانایی، بیش از هر چیز دیگری که یاد می گیرید، به وسیله تمرین به دست می آید که باعث موفقیت نهایی شما می گردد.

قانون 10-90 می گوید 10 درصد اول، زمانی که برای برنامه ریزی و سازماندهی اختصاص می دهید، معمولاً 90 درصد ارزش کل فرآیند را به خود اختصاص می دهد.

در اینجا یک روش هفت مرحله ای ساده، امّا قدرتمند، برای تعیین و دستیابی به اهداف وجود دارد که بنده در طول سال ها آموخته ام:

قدم اول

اول، جرات کنید رویاپردازی کنید و دقیقاً درمورد آنچه می خواهید تصمیم بگیرید، چراکه وضوح، نقطه شروع یک موفقیت عظیم است.

قدم دوم

رویا هایی که در سر دارید را با جزئیات یادداشت نموده و یک مهلت اصلی و در صورت لزوم مهلت های دیگری را برای آن تعیین کنید.

قدم سوم

دانش، مهارت ها و توانایی های مورد احتیاج برای رسیدن به هدف خود و چگونگی دستیابی به آن ها را تعیین کنید.

قدم چهارم

موانع و مشکلاتی که برای رسیدن به هدف خود باید از بین ببرید را تعیین نموده و آن ها را به ترتیب مقدار و اهمیت سازماندهی کنید.

قدم پنجم

افراد، گروه ها و سازمان هایی که به یاری آن ها احتیاج دارید را تعیین و تعیین کنید و تصمیم بگیرید که برای دریافت یاری آن ها چه کاری باید انجام دهید.

قدم ششم

براساس فعالیت تقسیم شده و اولویت و ترتیب، یک برنامه ریزی دقیقی را تنظیم کنید.

مهم ترین مسئله چیست؟ ابتدا چه کاری باید انجام گردد؟ قبل از انجام کار دیگری چه باید کرد؟

قدم هفتم

از لحظات خود برترین استفاده را ببرید و بلافاصله در خصوص برنامه خود اقدام کنید؛ به طوری که هر روز کاری انجام دهید تا به سمت هدف خود حرکت کنید و به آن نزدیک شوید.

به منظور استفاده کردن از لحظات زندگی، میلیون ها نفر در سراسر دنیا از فرآیند های تعیین هدف استفاده نموده اند.

در هر مرحله از زندگی خود، هر زمانی که احساس کردید به انتخاب تازه احتیاج دارید، اهداف تازهی هم تعیین کنید و با استفاده از این هفت مرحله به تحقق آن ها فکر نموده و سعی کنید همواره روی کاغذ فکر کنید و وقتی اطلاعات تازهی به دست می آورید، تمایل داشته باشید که در برنامه های خود تتازه نظر کنید و تا زمان کامل شدن برنامه هایتان، به کار خود ادامه دهید و سپس، فقط این کار را انجام دهید و آن ها را با جسارت اجرا کنید.

از لحظات زندگی خود برترین بهره را ببرید

هر روز هزاران رویا متولد نشده، می میرند. زیرا شخص رویاپرداز شهامت ندارد که اولین قدم را برای این منظور بردارد و آن طور که باید، نسبت به رویای خود ایمان کافی نداشته و هیچ تضمینی هم برای موفقیت ندارد.

تفاوت عظیم بین موفقیت و شکست در زندگی این است که شما تمایل داشته باشید که به هدف خود جان ببخشید. این کار را انجام دهید و حتی اگر اطلاعات شما هنوز ناقص است در جهت هدف خود گام بردارید.

هیچ تضمینی در زندگی وجود ندارد و می دانیم که همواره این طور نیست که بتوانید به هر سوالی پاسخ دهید و بر هر مانعی غلبه کنید، چرا که این همواره امکان پذیر نیست، اما می توانید تا حدی به این چیز ها جامه عمل بپوشانید.

در زندگی، موفقیت شخصی خود را ایجاد کنید و جرأت رویا های عظیم را داشته باشید، زیرا هر موفقیت عظیم، با یک منظره شروع می گردد و هدف زندگی شما این است که روز را غنیمت بشمارید و فقط کار خود را انجام دهید.

درباره آنچه می خواهید تصمیم بگیرید، بنویسید، برای تحقق آن برنامه ای تنظیم نموده و سپس، برای دست پیدا کردن به آن اقدام کنید.

برگرفته از مقاله برایان تریسی

ترجمه از فاطمه میرزایی دخت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13507

به "با این 7 قدم، جرأت رویاپردازی و شادی را تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این 7 قدم، جرأت رویاپردازی و شادی را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید