بهترین اتومبیل های مزدا در 10 سال اخیر

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: اگر مزدا یک حیوان بود؛ باید آن را با حیواناتی مانند جگوار یا پلنگ آفریقایی مقایسه می کردیم! مزدا بسیار تنها بوده و محبوبیت چندانی ندارند. اما این خودروساز ژاپنی در گوشه رینگِ مبارزه مشغول فعالیت های شیطنت آمیز بوده و اتومبیل های فوق العاده ای را به تولید می رساند.

بهترین اتومبیل های مزدا در 10 سال اخیر

مزدا محبوب ترین برند ژاپنی نیست و به راحتی با نگاهی به ترافیکِ شهر های مختلف ژاپن و حتی ایالات متحده آمریکا می توان به حقانیت سخن ما پی برد. مزدا به عنوان خودروسازی ژاپنی طراحی های کاملاً بی عیب و نقصی داشته و شهرت خاصی برای خود دست و پا کرده است. مدل های اخیر مزدا، یعنی CX-5 و CX-9 زیبا و بسیار جادار بوده و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند.

مزدا اتومبیل های زیبایی مانند RX-7 FD را ساخته و برای به وجود آوردن لحظاتی مهیج در ترافیک های خیابان های کوچکِ قاره اروپا می توان از مزدا 2 استفاده کرد. مزدا برای هر لحظه و شرایطی آماده بوده و به شما خدمت خواهد کرد. در ادامه ما شما را در خبرنگاران با 10 مدلِ برتر کمپانی مزدا در ده سال اخیر آشنا می کنیم.

مزدا آر ایکس- 8 مدل 2011 (2011 Mazda RX-8)

مزدا آر ایکس-8 اتومبیلی نمادین است. این اتومبیل برای عبور از جاده های مشهور و پر پیچ و خم کوهستان های ژاپن ساخته شده است. شاید اتومبیل مزبور را نتوان با برادر بزرگتر و بازنشسته آن یعنی آر ایکس- 7 اف دی (RX-7 FD) مقایسه کرد؛ اما هنوز هم می توان آر ایکس-8 را اتومبیلی اسپرت و بی نظیر دانست.

بدون شک مزدا باید پیشرانه ای قدرتمند را برای آر ایکس-8 در نظر می گرفت؛ اما وزن سبک و ویژگی های مختلف آن به کمک موتورِ دوارِ مزدا رفته و آر ایکس-8 تقریباً نیاز های عاشقانِ سرعت را برآورده می کند. اتومبیل یادشده دیفرانسیل عقب بوده و از توان پیشرانه دوار 1.3 لیتری با 232 اسب بخار قدرت استفاده می کند.

مزدا 2 مدل 2014 (2014 Mazda 2)

مزدا 2 اتومبیلی شهری و مهیج است. در این اتومبیل از گیربکسی دستی و 5 سرعته استفاده شده و بهترین مدلِ اتومبیل یاد شده در سال 2014 عرضه شده است. اتومبیل مزبور دیفرانسیل جلو بوده و از توان پیشرانه 1.5 لیتری با قدرت 100 اسب بخار استفاده می کند. فضای داخلی مزدا 2 نسبت به رقیب اصلی آن یعنی هوندا فیت (Honda Fit)، کمی خسته کننده به نظر می رسد.

اگر گیربکس دستی برای شما مناسب نبود؛ می توانید مزدا 2 را با گیربکسی اتوماتیک و 5 سرعته خریداری کنید. در مجموع باید گفت که مدل 2014 مزدا 2 اتومبیلی شگفت انگیز و شهری بوده و با توجه به مصرف سوخت پایینِ اتومبیل مزبور، باید آن را بهترین گزینه برای تردد در ترافیک های شهری دانست.

مزدا 5 مدل 2015 (2015 Mazda 5)

در صورتی که به دنبال خرید ونی ژاپنی، شش نفره، بزرگ و جادار هستید؛ حتماً مزدا 5 مدل 2015 را از قلم نیاندازید! اتومبیل یادشده از پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری و مجهز به گیربکس اتوماتیک 5 سرعته با توان 157 اسب بخار استفاده می کند.

مزدا 5 دیفرانسیل جلو بوده و تجربه رانندگی با آن برای عاشقانِ هیجان و سرعت بسیار ناامیدکننده است.

تکنولوژی خاص و پیچیده ای برای ساخت مزدا 5 به کار گرفته نشده و پیشرانه، دیفرانسیل و... اتومبیل یادشده تحت فشار قرار گرفته است. اما باید توجه داشت که مزدا 5 اتومبیلی خانوادگی بوده و فضای حملِ بار مناسبی در اختیار سرنشینان خود قرار می دهد. در مجموعه باید مدل 2015 مزدا 5 را اتومبیلی شگفت انگیز دانست؛ اما از سال 2016 دیگر تولید نشدِ و خریدارانِ آن باید به دنبال مدل های دست دوم مزدا 5 باشند.

مزدا سی ایکس 5 مدل 2020 (2020 Mazde CX5)

اگر به دنبال کراس اووری جمع و جور و کاربردی هستید؛ مدل 2020 مزدا سی ایکس 5 را از قلم نیندازید. اتومبیل مزبور چهره ای جذاب داشته و طراحی محیط داخلی آن بسیار دلنشین است. صندلی های سی ایکس 5 بسیار بزرگ بوده و این موضوع فضای بار و محیطِ مورد نیاز برای راحتی و آسایش سرنشینانِ عقب را کاهش داده است.

مزدا سی ایکس 5 از پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ با توان 146 اسب بخار استفاده می کند. پیشرانه یادشده در سرعت های بالا سر و صدای فراوانی داشته و این ویژگی را می توان در رقبای سی ایکس 5 هم مشاهده کرد. شتاب صفر تا 100 کراس اوور جذابِ ژاپنی ها 8.1 ثانیه است.

مزدا اسپید 3 مدل 2013 (2013 Mazda Speed 3)

مزدا اسپید 3 جنگنده ای خیابانی است. اتومبیل یاد شده از جلو پنجره ای عجیب و تهاجمی استفاده کرده و پیشرانه 4 سیلندر و 2 لیتری آن 263 اسب بخار قدرت دارد. مزدا اسپید 3 در مقایسه با نمونه معمولی مزدا 3 از سیستم تعلیق بسیار محکم، لاستیک هایی قدرتمند و صندلی هایی اسپرت استفاده می کند. اما ارزش مزدا اسپید 3 فقط با ویژگی های جسورانه آن بالا نرفته است. بلکه قیمت 24 هزار دلاری آن برگ برنده مزدا برای فروش و رقابت با سایر اتومبیل های هم تراز با مدل 2013 مزدا اسپید 3 است.

مزدا سی ایکس-9 مدل 2020 (2020 Mazda CX-9)

همه ما اتومبیلی بزرگ را در رویا های خود تصور کرده و شاید زمانی فرا برسد که بالاخره سوار بر اتومبیل رویایی خود شویم. مدل 2020 مزدا سی ایکس-9 یکی از اتومبیل های رویایی ما بوده و پیشرانه 4 سیلندر و توربوشارژ آن نظر ما را به خود جلب می کند. پیشرانه یادشده همراه خوبی برای ما در هنگام تردد از ترافیک های شهری بوده و بسیار کارآمد است.

محیط داخلی سی ایکس-9 بسیار بزرگ و جادار بوده و سرنشیان خود را حیرت زده خواهد کرد. در این اتومبیل از مجموعه امکاناتی مانند؛ کمک راننده اتوماتیک، سیستم سرگرمی و ناوبری پیشرفته و... استفاده شده است.

مزدا 3 مدل 2020 (2020 Mazda 3)

مزدا 3 مدل 2020 اتومبیلی ما بینِ هاچ بک و سدان است. در اتومبیل مذکور طیف وسیعی از امکانات پیشرفته در اختیار سرنشینان قرار گرفته و باید مزدا 3 مدل 2020 را یکی از بهترین اتومبیل های کامپکت در کلاس خود دانست. شکی نیست که مدل 2020 مزدا 3 انتخابی متمایز و بهتر نسبت به محصولاتی مانند تویوتا کرولا (Toyota Corolla) و هوندا سیوک (Honda Civic) است.

مدل 2020 مزدا 3 در بزرگراه عملکرد مطلوبی نداشته و با وجود تمام ویژگی های خود، راننده را بیش از حد درگیر می کند. در مدل 2020 مزدا از پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری با توان 186 اسب بخار استفاده شده است. مشتریان مزدا 3 توان خریداری آن در دو نسخه دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک را دارند.

مزدا 6 مدل 2020 (2020 Mazda 6)

مدل 2020 مزدا 6 سدانی خانوادگی بوده و برای تفریح و طبیعت گردی بسیار مناسب است. برای ساخت بدنه اتومبیل یادشده از تکنولوژی پیشرفته و هم سطح با اتومبیل های گران قیمت استفاده شده است. شاسی مدل 2020 مزدا 6 تجربه ای ایده آل از رانندگی را ارائه داده و شما می توانید سواری با اتومبیلی سدان و اسپرت را با مزدا 6 تجربه کنید.

اتومبیل یاد شده با وجود تمام ویژگی ها و امکانات متعدد خود، قیمت مناسب و معقولی دارد. مزدا 6 از توان پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری با قدرت 187 اسب بخار استفاده می کند. همچنین امکان سفارش مزدا 6 با پیشرانه توربوشارژ و توان 250 اسب بخار وجود دارد. در هر دو نسخه مزبور از گیربکس اتوماتیک و شش سرعته استفاده شده است.

مزدا ام ایکس-5 میاتا (Mazda MX-5 Miata)

اتومبیلی با مشخصات فنی مدرن، وزن مناسب، شاسی ایده آل، دیفرانسل عقب، پیشرانه کارآمد و گیربکسی دل انگیز در برابر شما بوده و نتیجه تمام موارد مذکور تجربه رانندگی کاملاً جدید و با طراوت با مزدا ام ایکس-5 میاتا است.

مدل 2019 اتومبیل مزبور از پیشرانه 4 سیلندر با توان 181 اسب بخار استفاده کرده و گیربکسی شش سرعته و دستی وظیفه انتقال قدرتِ پیشرانه را به محور عقب بر عهده دارد.

مزدا سی ایکس-5 مدل 2020 (2020 Mazda CX-5)

مدل 2020 مزدا سی ایکس-5 بسیار ایده آل بوده و شاسی بلندی برنده است. کابینِ پُر امکانات، با کیفیت و درجه یک اتومبیل مزبور به سادگی به اتومبیل های برند هایی مانند آئودی کنایه می زند. مشتریان سی ایکس-5 توان انتخاب سه پیشرانه گوناگون برای اتومبیل خود را داشته و باید گفت که بهترین پیشرانه و نسخه سی ایکس-5؛ پیشرانه 2.5 لیتری توربو شارژ و مدل های Signature و Grand Touring هستند.

مدل 2020 مزدا سی ایکس-5 به i-Actisense مجهز شده و از امکاناتی مانند سیستم کمک راننده، ترمز اتوماتیک، کروز کنترل و... استفاده می کند.

منبع: hotcars

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: برترین ها
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1334

به "بهترین اتومبیل های مزدا در 10 سال اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اتومبیل های مزدا در 10 سال اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید