بهترین سریال های خارجی کدام هستند؟ [ معرفی برترین سریال های خارجی ]

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رپرتاژآگهی - بهترین سریال های خارجی کدام هستند؟ سریال های خارجی یکی از سرگرم کننده ترین گزینه های تماشا هستند. کیفیت آثار تولیدی سینمای هالیوود این روزها به اوج خود رسیده و ما شاهد تولید عناوین درخور و تماشایی نظیر گیم آف ترونز و یا بریکینگ بد هستیم.

بهترین سریال های خارجی کدام هستند؟ [ معرفی برترین سریال های خارجی ]

علاوه بر آثاری که در بالا نامشان ذکر شد، سریال های خارجی جدید نیز تمام از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال می توان سریال هایی مانند ویچر و یا WandaVision را نام برد که در همین ماه های اخیر فعالیت خود را آغاز کرده اند.

در ادامه این مقاله ما قصد داریم تعدادی از بهترین سریال های خارجی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

امیدواریم که از معرفی و پیشنهاد این آثار لذت ببرید و همچنین توجه داشته باشید جهت تماشای آنلاین و رایگان سریال هایی که در این مقاله معرفی می شوند، می توانید به ملوفیلم مراجعه کنید.

همچنین مستلزم است اعلام کنم تمامی آثار ملوفیلم طبق استانداردهای جمهوری اسلامی هستند و به استانداردهای سازمان صوت و تصویر فراگیر (ساترا) رسیده اند و می توانید با خیالی آسوده، در کنار خانواده از تماشای این آثار لذت ببرید.

سریال بازی تاج و تخت - Game of Thrones

سریال بازی تاج و تخت، یکی از مشهورترین سریال های تلویزیونی HBO است که طی 8 فصل، توانست به عنوان محبوب ترین سریال تاریخ دست پیدا کند.

این سریال توسط دیوید بنیاف و دی.بی وایس، و با الهام از رمان های مشهور نغمه آتش و یخ جورج آر.آر مارتین ساخته شد.

از جمله بازیگران آن می توان به امیلیا کلارک، پیتر دینکلیج، لینا هیدی، کیت هرینگتون، نیکولای کاستر والدو و سوفی ترنر اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که تا پیش از این سریال، بیشتر بازیگران این نمایش شُهرت چشمگیری نداشتند و درواقع Game of Thrones سکوی پرشی برای آن ها محسوب می گردد.

داستان این سریال در مورد 7 اقلیم است که برای تصاحب تخت آهنین، که در قاره وستروس واقع شده است با یکدیگر به نزاع می پردازند. هر اقلیم با سیاست های خود قصد دارد به نحوی تاج و تخت را تصاحب کند و در این بین اتفاق های بسیار جالبی رُخ می دهد. همچنین در سمت دیگر داستان که کمتر مورد توجه قرار می گیرد، موجوداتی باستانی به نام وایت واکرها، با زمستان طولانی و سخت وارد قلمروی انسان ها می شوند و هرچه را سد راه خود ببینند قلع و قمع می کنند.

بدون شک می توان گیم آف ترونز را محبوب ترین، و البته مشهورترین سریال خارجی دنیا دانست. تماشای این سریال ساعت ها لذت وصف نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سریال پیکی بلایندرز - Peaky Blinders

سریال پیکی بلایندرز نیز یکی دیگر از بهترین سریال های خارجی است که طرفداران بسیار زیادی را از سرتاسر دنیا به خود اختصاص داده است.

خالق این سریال استیون نایت است که در کارنامه او آثاری همچون سریال تابو، فصل نخست سریال SEE، فیلم سینمایی چیزهای کثیف، مرغ مگس خوار و چند اثر تماشای دیگر را شاهده هستیم.

از جمله بازیگران این فیلم نیز می توان به کیلین مورفی، تام هاردی، جو کول، سوفی راندل، پائول اندرسون، هِلِن مک -کوری و آنیا تیلور جوی اشاره کرد.

داستان این سریال پس از جنگ دنیای اول، در کشور انگلستان و شهر بیرمنگام رُخ می دهد. خانواده ای خلافکار به نام شلبی که برگزار کننده شرط بندی روی مسابقات اسب سواری هستند و در کنار این کار خود، به محافظت از محله و باج دریافت از کاسبین محل مشغول هستند. رهبر شلبی ها یعنی توماس شلبی که یکی از کاریزماتیک ترین کاراکترهای سینما طی سالیان پیش می باشد با استفاده از نبوغ و ذکاوت خود وارد تجارت های خطرناک با خلافکاران بزرگ می گردد و …

تماشای این سریال ساعاتی لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد و پیشنهاد می کنم اگر تا به امروز پیکی بلایندرز را ندیده اید، حتما جایی در لیست تماشایتان برای آن خالی کنید.

افسار گسیخته - Breaking Bad

سریال دیگری که قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، سریال بریکینگ بد مشهور است که به گفته خیلی از کاربران، جایگاه نخست میان بهترین سریال های خارجی در انحصار همین سریال است.

سریال جذاب و تماشایی افسار گسیخته توسط وینس گیلیگان (Vince Gilligan) ساخته شده و نخستین فصل آن در سال 2008، و فصل نهایی آن در سال 2013 منتشر شد.

از بازیگران این سریال می توان به برایان کرانستون، پائول آرون، آنا گان، دین نوریس، آر.جی مایت، باب اودنکرک و جاناتان بَنکس اشاره کرد.

سریال بریکینگ بد در جشنواره های تلویزیونی جوایز متعددی را به خود اختصاص داده و از با کیفیت ترین سریال های ساخته شده در تمام ادوار تاریخ محسوب می گردد.

داستان این سریال در مورد معلم شیمی به نام والتر وایت است که از معیشت خوبی برخوردار نیست و در اوایل میانسالی خود متوجه می گردد که بیماری سرطان گریبانش را گرفته. زمانی که والتر پی می برد چند سالی بیشتر زنده نمی ماند، تصمیم سخت و خطرناکی می گیرد که راستا زندگی اش را به کل دگرگون می کند.

والتر تصمیم می گیرد با استفاده از دانش شیمی خود، دست به تولید مواد مخدر متا-آمفتامین یا همان شیشه بزند. او خیلی راحت پیروز می گردد مرغوب ترین شیشه بازار مخدر را تولید کند و حال راستا سخت والتر و شریکش جسی پینکمن، در راه تبدیل شدن به هایزنبرگ و بزرگ ترین مواد فروش نیو مکزیکو آغاز می گردد.

اگر طی سال های گذشته به سینما علاقه مند شده باشید، امکان دارد که این اثر دیدنی را تماشا نکرده باشید و دلیل آن هم قدیمی بودن سریال است.

اما به شما اطمینان می دهم این اثر، یکی از جذاب ترین و هیجانی ترین سریال های خارجی ساخته شده سینما است و پیشنهاد می کنم در اسرع وقت، به تماشای این سریال خارق العاده بنشینید.

سریال وایکینگ ها - Vikings

یکی دیگر از بهترین سریال های خارجی، سریال وایکینگ ها است.

اثری تاریخی و جذاب که زندگی یکی از بزرگترین رهبران وایکینگ به نام راگنار لاثبروک را به تصویر می کشد.

این سریال که توسط مایکل هرست ساخته شد، نخستین بار در سال 2012 به نمایش های تلویزیونی پا گذاشت و فصل پایانی آن نیز، در اوایل سال 2021 کار خود را پایان داد.

از جمله بازیگران سریال وایکینگز می توان به تراویس فیلمل، کاترین وینیک، گوستاف اسکارزگارد، الکساندر لودویگ و الکس هاگ اندرسون اشاره کرد.

داستان این سریال همانطور که در بالا اشاره کردیم، در مورد تاخت و تازهای وایکینگ ها به رهبری رگنار لاثبروک است. رگنار که ابتدای سریال یک کشاورز است و در فصل های هجوم با ارل های خود به غارت و تاخت و تاز می پردازد، با استفاده از داستان ها و افسانه ها پیروز می گردد انگلستان را پیدا کند و پس از غارت یک صومعه، ثروت و شُهرت زیادی به دست آورد. پس از این رگنار به دفعات مکرر به انگلستان باز می گردد تا اینکه …

این سریال با استفاده از کاریزمای قوی تراویس فیلم که نقش رگنار را ایفا می کند، و همچنین شخصیت آفرینی خارق العاده سازندگان یکی از جذاب ترین سریال های خارجی ساخته شده است و تماشای آن برای علاقه مندان به آثار تاریخی توصیه می گردد.

سریال فرار از زندان - Prison Break

یکی دیگر از بهترین سریال های خارجی، سریال فوق العاده تماشایی و هیجانی فرار از زندان است. سریالی که در سال 2005 به نمایش کشیده شد و خیلی زود تبدیل به مشهورترین سریال دوران خود شد.

سریال فرار از زندان، از دیدگاه کاربران قدیمی سینما، آغازگر فاز جدید و هیجانی سینمای هالیوود و نمایش های تلویزیونی بود و به عقیده خیلی از مخاطبین، سریال Prison Break بهترین سریال خارجی دهه 2000-2010 می باشد.

از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند می توان به ونت-وُرث میلر، دامِنیک پورسِل، سارا وِین کالیس، رابرت نیپر، آموری نولاسکو و ویلیام فینچر اشاره کرد.

ماجرای این سریال زمانی آغاز می گردد که مایکل اسکافیلد به قصد فراری دادن برادرش لینکولن باروز، مرتکب سرقت می گردد تا به زندان فاکس ریور فرستاده گردد. دقیقا همان جایی که لینکولن به جرم به قتل رساندن برادر رئیس جمهور در انتظار مجازات اعدام است.

مایکل که می داند لینکولن مرتکب این جنایت نشده و درواقع برای او پاپوش ساخته اند، نقشه ای کلی زندان را روی بدن خود تاتو می کند تا از طریق راه های مخفی، بتواند راستای به بیرون زندان باز کند.

هیجانی که در سکانس های فرار از زندان وجود دارد از بهترین جنس هیجان است و به شما قول می دهم پس از چند بار دیدن کامل این سریال، باز هم این صحنه ها برای شما استرس و تپش قلب ایجاد می کنند.

اگر به تازگی به دنیای سینما وارد شده اید و این سریال جذاب را ندیده اید، پیشنهاد می کنم آن را از دست ندهید.

در این مقاله ما به معرفی 5 سریال برتر خارجی، طبق لیست وبسایت ملوفیلم پرداختیم.

چنانچه قصد تماشای کامل این لیست را داشته باشید می توانید از طریق لینکی که در زیر قرار می دهیم این مقاله را مشاهده کنید و 100 سریال خارجی برتر تاریخ را مشاهده نمایید.

لینک مقاله: https://melofilm.ir/blog/show/2/best-foreign-series-of-all-time

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11217

به "بهترین سریال های خارجی کدام هستند؟ [ معرفی برترین سریال های خارجی ]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سریال های خارجی کدام هستند؟ [ معرفی برترین سریال های خارجی ]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید