تئوری اوباما درباره افزایش محبوبیت ترامپ در میان سیاه پوستان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه با آتلانتیک یک تئوری درباره چرایی افزایش محبوبیت دونالد ترامپ در میان مردان سیاه پوست در انتخابات 2020 در مقایسه با انتخابات 2016 ارائه داد.

تئوری اوباما درباره افزایش محبوبیت ترامپ در میان سیاه پوستان

براساس نظرسنجی پس از انتخابات ان بی سی، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب حمایت 80 درصد رای دهندگان مرد سیاه پوست را به دست آورد و این میزان برای هیلاری کلینتون در سال 2016 به میزان 82 درصد بود و به ترتیب برای اوباما در 2008 و 2012 به میزان 95 درصد و 87 درصد شده بود.

اوباما در گفت وگو با نشریه آتلانتیک تاکید نمود: جالب است - مردم درباره این حقیقت که ترامپ میزان حمایت ها از خودش را در میان مردان سیاه پوست در انتخابات ریاست جمهوری 2020 افزایش داد و رپرها که هر از گاهی از ترامپ حمایت کردند، می گویند. باید به خودم یادآوری کنم که اگر شما به موسیقی رپ گوش کنید، همه آن درباره زرق و برق، زن و پول است.

او ادامه داد: بسیاری از ویدیوهای رپ از همان تدابیر موفقیت آمیز بودن دونالد ترامپ استفاده می نمایند. همه چیز روکش طلا دارد. این به خودش اشاره دارد و به فرهنگ نفوذ می نماید.

این رئیس جمهوری سابق با یادآوری گفت وگوهایش با میشل اوباما، بانوی اول سابق گفت که تربیت آنها در زمینه های طبقه متوسط به این معنی است که هر روز تحت این معنا قرار نمی گیرند که اگر این موارد را ندارید، به نوعی شایسته نیستید.

اوباما گفت: آمریکا همیشه یک سیستم طبقه ای دارد -غنی و فقیر، نه فقط نژادی بلکه اقتصادی-اما وقتی من عظیم می شدم این در چشممان نبود. بعد شما سبک زندگی افراد ثروتمند و مشهور را می بینید و این حس را دریافت می کنید که یا شما به آنها می رسید یا اینکه بازنده هستید. و دونالد ترامپ روی آن جنبش فرهنگی متمرکز شد که اکنون عمیقا در فرهنگ آمریکایی ریشه دوانده است.

علت دیگری که ظهور ترامپ مایه شگفتی باراک اوباما شد، حضور بیش از اندازه او در تلویزیون بود، خصوصا اینکه این از دورانی نشات گرفت که او مجری گری برنامه کارآموز در ان بی سی را بر عهده داشت. اوباما گفت: به اعتقاد من، این نشانگر قدرت تلویزیون در این فرهنگ است که گاهی من آن را از دست می دهم چون زیاد به تماشای تلویزیون نمی پردازم. قطعا برنامه های نمایش واقعی تلویزیونی (رئالیتی شو) نگاه نمی کنم. و گاهی اوقات چیزهایی را از دست می دهم که پدیده بودند. اما فکر می کنم که در آنجا تغییری ایجاد شد. ، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8430

به "تئوری اوباما درباره افزایش محبوبیت ترامپ در میان سیاه پوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئوری اوباما درباره افزایش محبوبیت ترامپ در میان سیاه پوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید