تزریق بیش از 500 میلیون دز واکسن در چین

به گزارش مجله وبلاگ فروش، براساس داده های موجود، بیش از 500 میلیون دز واکسن کووید 19 در سراسر چین تجویز شده است.

تزریق بیش از 500 میلیون دز واکسن در چین

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از گلوبال تایمز، براساس داده های موجود، بیش از 500 میلیون دز واکسن کووید 19 در سراسر چین تجویز شده است.

براساس آمارهای موجود، سینوفارم، سینوواک و کان سینو واکسن هایی هستند که در چین در حال تزریق هستند؛ واکسن سینوفارم مبتنی بر یک ویروس غیرفعال است. شرکت سینوفارم این واکسن را با همکاری موسسه ویروس شناسی ووهان و موسسه محصولات بیولوژیکی توسعه داده است؛ واکسن شرکت سینوواک که کرونا وک نام دارد نیز مبتنی بر ویروس های غیرفعال است.

یکی دیگر از واکسن های ساخت چین که با نام علمی (Ad5-nCoV) یا کان ویدیسا (Convidecia) شناخته می گردد توسط شرکت کانسینو بیولوجیک با یاری با انستیتوی بیوتکنولوژی پکن فراوری شده کهدر حال حاضر به شهروندان این کشور تزریق می گردد.

کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین، در مصاحبه ای با رسانه های این کشور گفته است: چین تا سرانجام سال 2021 با سرعت واکسیناسیون پیشرو در دنیا، به مصونیت گله ای می رسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12309

به "تزریق بیش از 500 میلیون دز واکسن در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق بیش از 500 میلیون دز واکسن در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید