توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی از اولویت های استان بشمار می رود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرگزاری خبرنگاران-استاندارآذربایجان غربی گفت: طرح های عظیم توسعه ای با اهتمام دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده است/ توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی از اولویت های استان بشمار می رود

توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی از اولویت های استان بشمار می رود

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از شروع بکار دولت تدبیر و امید پروژه های عظیم توسعه ای در استان افتتاح و یا در شرف بهره برداری است گفت: این پروژه ها در بخش های بهداشت و درمان، محرومیت زدایی، حمل و نقل، صنعت و کشاورزی اشتغال قابل ملاحظه ای را رقم زده است.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در مراسم افتتاح واحد سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه که بصورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور برگزار گردید با قدردانی از اقدامات اجرا شده توسط وزارت نفت در ایجاد واحدهای پتروشیمی در استان گفت: در حال حاضر آذربایجان غربی با بهره مندی از سه واحد پتروشیمی در شهرهای ارومیه، مهاباد و میاندوآب یکی از قطب های این حوزه بشمار می رود.

وی اضافه کرد: برای بهره مندی از ظرفیت صنعت پتروشیمی برای ایجاد اشتغال احداث صنایع پایین دست نیز با حمایت وزارت نفت در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه با هدف تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دستی با ظرفیت فراوری سالانه 40 هزار تن سولفات پتاسیم ساخته شده است.

وی ارزش فروش محصولات سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه که با سرمایه گذاری 7 میلیون دلاری اجرا شده را 4650 میلیارد ریال دانست و اضافه کرد: با افتتاح این واحد اشتغال زایی 50 نفر به صورت مستقیم و 230 نفر به صورت غیرمستقیم در دوران بهره برداری و اشتغال زایی برای 70 نفر در زمان پروژه اجرا شده است.

شهریاری از این اطلاع داد که با توجه به موافقت وزارت نفت و تخصیص سهمیه لازم کلنگ زنی واحد جدید پتروشیمی در استان با مشارکت بخش خصوصی در آینده نزدیک اجرایی می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9177

به "توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی از اولویت های استان بشمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی از اولویت های استان بشمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید