ثبت 260 تقاضای استقرار در پارک فناوری پردیس برای 30 قطعه زمین ، فراخوان واگذاری تمدید نمی گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر کل جذب و پذیرش واحد های فناور پارک فناوری پردیس از ثبت 260 درخواستِ استقرار در فاز 3 پارک فناوری پردیس اطلاع داد و گفت: مهلت ثبت نام در این فراخوان 31 مرداد ماه به انتها می رسد.

ثبت 260 تقاضای استقرار در پارک فناوری پردیس برای 30 قطعه زمین ، فراخوان واگذاری تمدید نمی گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، محمد حسین عسکری مدیر کل جذب و پذیرش واحد های فناور پارک فناوری پردیس، از استقبال از فراخوان واگذاری اراضی فاز 3 اطلاع داد و گفت: فراخوان واگذاری 30 قطعه از اراضی توسعه موسوم به پردیس کارآفرینی، در راستای استقرار شرکت های فناور و دانش بنیان در ناحیه نوآوری پردیس از 15 تیر ماه منتشر شد و مهلت ثبت نام و ارائه درخواست متقاضیان تا انتهای مرداد ماه مشخص شده است. تا به امروز قریب به 260 درخواست پیرو این فراخوان ثبت شده است و پیش بینی می گردد در چند رو به جامانده تا خاتمه آن، تعداد درخواست ها به 300 درخواست برسد.

وی در مورد برگزاری جلسه های معارفه با متقاضیان شرح داد: با توجه به تعداد درخواست ها و در راستای تسریع در فرایند معارفه، ارزیابی و انعقاد قرارداد با متقاضیان حائز شرایط؛ برگزاری جلسات معارفه و تدقیق درخواست ها از هفته گذشته در دستور کار اداره کل جذب و پذیرش واحد های فناور نهاده شد.

عسکری ادامه داد: از 200 شرکت متقاضی که در سامانه مربوطه ثبت درخواست کرده اند، دعوت به عمل آمد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا، جلسه معارفه در محل پارک فناوری پردیس برگزار گردید. همچنین طبق برنامه ریزی های اجرا شده، طی دو هفته آینده مابقی متقاضیان را نیز برای حضور در جلسه معارفه دعوت خواهیم کرد.

مدیر کل جذب و پذیرش واحد های فناور پارک فناوری پردیس در مورد این جلسه های معارفه، اعلام کرد: در این جلسات، علاوه بر تدقیق درخواست ها نسبت به شرحات ارائه شده مبتنی بر جزئیات ارزیابی، واگذاری و ضوابط ساخت؛ اهداف و برنامه های توسعه ای پارک فناوری پردیس، مزایا و خدمات قابل ارائه به اعضای پارک تبیین و تشریح شد. همچنین به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ داده شد.

وی در مورد احتمال تمدید فرصت ثبت نام برای این فراخوان گفت: با توجه به برآورد های اجرا شده، تجربه قبلی از فراخوان واگذاری اراضی و با توجه به تعداد متقاضیان، با احتمال بالایی ان شاءالله به واگذاری تعداد 30 قطعه هدف گذاری شده نایل خواهیم شد، لذا امکان تمدید فراخوان وجود نخواهد داشت.

عسکری در مورد این سوال که آیا امکان واگذاری قطعات اراضی بیش از 30 قطعه وجود دارد یا خیر، گفت: در مورد واگذاری تعداد قطعات بیشتر از هدف مشخص شده، در صورت وجود تقاضای ثبت شده در بازه فراخوان، موضوع را آنالیز می کنیم و برای اخذ مصوبه مربوطه آن اقدام خواهیم کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6690

به "ثبت 260 تقاضای استقرار در پارک فناوری پردیس برای 30 قطعه زمین ، فراخوان واگذاری تمدید نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 260 تقاضای استقرار در پارک فناوری پردیس برای 30 قطعه زمین ، فراخوان واگذاری تمدید نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید