حادثه بیروت مکرون را به لبنان کشاند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ایسنا نوشت: دفتر ریاست جمهوری فرانسه خاطرنشان کرد، رئیس جمهوری این کشور فردا (پنج شنبه) به لبنان سفر خواهد نمود.

حادثه بیروت مکرون را به لبنان کشاند

به گزارش سایت النشرة، دفتر ریاست جمهوری فرانسه امروز (چهارشنبه) اظهار داشت که امانوئل مکرون، رئیس جمهوری این کشور فردا (پنج شنبه) برای ملاقات با مسؤولان لبنانی به این کشور سفر خواهد نمود.

در این رابطه دفتر نخست وزیری لبنان در بیانیه ای اظهار داشت، حسان دیاب، نخست وزیر تماس تلفنی از سوی مکرون دریافت کرد که او به دیاب اطلاع داده فردا به بیروت سفر می نماید تا در این مرحله سخت به لبنان یاری کند.

دفتر نخست وزیری لبنان اضافه نمود: دیاب از مکرون تشکر و از حمایت همیشگی فرانسه از کشورش تقدیر کرد. او مکرون را در جریان فاجعه لبنان قرار داد.

پیش از این مکرون تاکید نموده بود که کشورش در پی انفجار بیروت یک تیم از نیروهای دفاع مدنی اعزام و چندین تن یاری های پزشکی را برای یاری به لبنان ارسال کرد.

مکرون ضمن ابراز همبستگی با مردم لبنان پس از انفجاری که هزاران کشته و زخمی و حجم بالایی خسارت در بیروت بر جای گذاشت، گفت: فرانسه همیشه در کنار لبنان است و در حال حاضر یاری هایی از فرانسه به لبنان منتقل شده اند.

ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه نیز امروز اظهار کرد: پاریس از جامعه جهانی درخواست خواهد نمود اقدامی در راستای ارائه یاری های انسانی به لبنان در پیش بگیرند.

311311

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6335

به "حادثه بیروت مکرون را به لبنان کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه بیروت مکرون را به لبنان کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید