خبرنگاران امیری: شک نکنید پرسپولیس به صدر جدول برمی شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شک نکنید پرسپولیس دوباره به صدر جدول بازمی شود و جرقه این مساله از ملاقات قبلی مقابل استقلال خورده است.

خبرنگاران امیری: شک نکنید پرسپولیس به صدر جدول برمی شود

به گزارش خبرنگاران، وحید امیری در سرانجام ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان که در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی برگزار گردید و با برتری 2 بر یک سرخ پوشان پایتخت سرانجام یافت، گفت: امروز مسابقه فوق العاده سنگینی داشتیم و می دانستیم تیم فولاد با تمام توان خود برای کسب امتیاز پای به این مسابقه می گذارد.

وی اضافه نمود: می دانستیم کار راحتی نداریم اما خوشبختانه برخلاف مسابقات قبلی در ملاقات مقابل فولاد توانستیم نتیجه را حفظ کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس به صدر جدول بازمی گردد یا خیر گفت: در خصوص این موضوع شک نکنید و شروع آن هم از ملاقات قبلی برابر استقلال بود، هر چند نتیجه را در آن ملاقات کسب نکردیم اما امروز توانستیم نتیجه را حفظ کنیم. امیدواریم همین فرایند را حفظ کنیم و به چیزی که استحقاق داریم برسیم.

امیری درباره عصبانیت خود در سرانجام مسابقه نیز اضافه نمود: شرایط سنگینی بر مسابقه حاکم بود. ما همواره از داوران حمایت کردیم اما امروز داور در صحنه ای که پنالتی گفت، جو مسابقه را برهم زد و باعث شد بین نیمکت ها تنش ایجاد گردد و همین مساله ما را هم عصبی کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9603

به "خبرنگاران امیری: شک نکنید پرسپولیس به صدر جدول برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امیری: شک نکنید پرسپولیس به صدر جدول برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید