خبرنگاران با اهدای پلاسما به نجات جان بیماران کرونایی یاری کنید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اهواز - خبرنگاران - مدیرکل انتقال خون خوزستان گفت: از همه بهبودیافتگان بیماری کرونا درخواست می کنیم با مراجعه بیشتر برای اهدای پلاسمای خون خود جان انسان های بیشتری را نجات دهند.

خبرنگاران با اهدای پلاسما به نجات جان بیماران کرونایی یاری کنید

دکتر عبدالعزیز فقهی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: مردم خوزستان تا به امروز درمقاطع مختلف همکاری خوبی با انتقال خون داشته اند و با اتحاد، مسئولیت پذیری و دلسوزی برای اهدای پلاسمای خون مراجعه می نمایند و امیدواریم استقبال بیشترشود چون این ماده حیاتی درنجات جان انسان ها و پیشبرد کارهای تحقیقانی نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از150 نفر از بهبود یافتگان کرونا پلاسما اهدا نموده اند و تاثیر بهبودی به خوبی مشهود است؛ افراد بهبود یافته می توانند برای اهدای خون به بیمارستان رازی اهواز مراجعه نمایند.

فقهی اضافه نمود: شرایط مراجعه گذشت یک ماه از بهبود بیماری یا سرانجام علائم و یا ترخیص آنها از بیمارستان است.

مدیرکل انتقال خون خوزستان شرح داد: در شرایطی که در حال حاضر اثرگذاری هیچ دارو و درمان خاصی برای بیماری کرونا در جایی قطعی نشده ولی تاثیربخشی عالی توسط درمان با پلاسما مشهود و بسیار شگفت آور است.

وی در ادامه گفت: تعدادی ازافراد بهبود یافته که برای نجات جان بیماران پلاسما اهدا نموده اند از سوی سازمان انتقال خوزستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام نموده: شواهد نشان می دهد شیوه پلاسمادرمانی می تواند تا 50درصد مرگ و میرهای ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را کم کند لذا افرادی که یک ماه است این بیماری را پشت سر گذاشته اند ، با این اهدا گامی خداپسندانه بردارند.

به گفته دکتر فرهاد ابول نژادیان اگر به جای اینکه 50 نفر بتوانیم 500 نفر از مبتلایان را پلاسمادرمانی کنیم، آمار فوتی ها بسیار کاهش پیدا می نماید، بنابراین اگر کسی می خواهد شکرانه سلامتی و نجات خود را به جا بیاورد این بهترین راه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5398

به "خبرنگاران با اهدای پلاسما به نجات جان بیماران کرونایی یاری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران با اهدای پلاسما به نجات جان بیماران کرونایی یاری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید