خبرنگاران برگزاری مسابقه کاشف با رقابت کسب و کارهای نوپا در گیلان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رشت - خبرنگاران - رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان از برگزاری مسابقه کاشف با رقابت کسب و کارهای نوپا و کسب مهارت های نوین در این استان اطلاع داد.

خبرنگاران برگزاری مسابقه کاشف با رقابت کسب و کارهای نوپا در گیلان

روهام قلیچی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این مسابقه برای کسب و کارهای نوپایی که وجود دارد و در ابتدای راه بوده و ایده هایی که می تواند منجر به کسب و کار گردد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مسابقه کاشف برای افراد دارای مهارت که می تواند منجر به کسب و کار جدید گردد نیز در نظر گرفته شده لذا این افراد می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان خاطر نشان کرد: شناسایی استعدادها، حمایت همه جانبه از افراد دارای طرح، ایده و مشاوره رایگان به افراد برای راه اندازی کسب و کار از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی با بیان اینکه همه گروه های سنی می توانند در این مسابقه شرکت نمایند، افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند حضور خود را به شماره واتس آپ 09361648642 ارسال نمایند و همکاران ما در اسرع وقت با متقاضیان تماس گرفته و تمامی موازین و چگونگی شرکت در مسابقه را برای آنان تشریح می نمایند.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان بیان داشت: پس از شرکت علاقمندان در این مسابقه با انجام داوری های اولیه در نهایت 27 طرح در قالب 9 گروه سه تایی وارد مسابقه می شوند که در این مرحله از هر مسابقه یک نفر با رای داوران و یک نفر نیز با رای مردمی به مرحله بعد راه می یابد.

وی گفت: در نهایت برای ورود به مرحله بعد 18 نفر شامل 6 گروه سه تایی با هم رقابت می نمایند که مانند مرحله اول یک نفر با رای داوران و یک نفر با رای مردم به مرحله بعدی مسابقه راه می یابندیافته و به این ترتیب به مرحله فینال می رسند.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان با بیان اینکه با هماهنگی های صورت گرفته و همکاری صدا و سیما این مسابقه بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد، افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، صندوق فناوری و پژوهش غیردولتی، پارک علم و فناوری و استانداری گیلان در برگزاری مسابقه کاشف همکاری دارند.

20 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و 800 آکادمی آزاد با همکاری بخش خصوصی برای ارائه آموزش های مهارتی در استان گیلان فعالیت دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8269

به "خبرنگاران برگزاری مسابقه کاشف با رقابت کسب و کارهای نوپا در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری مسابقه کاشف با رقابت کسب و کارهای نوپا در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید