خبرنگاران در غیاب زیدان؛ رئال به بحران انتها داد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال رئال مادرید در حالی که سرمربی خود را به دلیل مبتلا شدن به کرونا در اختیار نداشت برابر آلاوس به رجحان چهار بر یک رسید و به بحران روزهای اخیرش پایان داد.

خبرنگاران در غیاب زیدان؛ رئال به بحران انتها داد

به گزارش خبرنگاران؛ شنبه شب از هفته بیستم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، آلاوس در خانه خود مقابل رئال مادرید قرار گرفت که این دیدار با رجحان قاطع و چهار بر یک میهمان به خاتمه رسید.

رئال در حالی بازی را آغاز کرد که پس از ناکامی در سوپرجام و همچنین حذف ناباورانه از کوپا دل ری با آماج نقدها روبرو شده بود.

زین الدین زیدان سرمربی رئال به دلیل ابتلا به کرونا در این دیدار حضور نداشت و دنی کارواخال، ادوگارد، والورده و سرخیو راموس نیز که دوران مصدومیت را سپری می کنند، غایب بودند.

کهکشانی ها در نیمه نخست عملکرد درخشانی داشته و توسط کاسمیرو، کریم بنزما و ادن هازارد به سه گل رسیده تا رجحان خود را قطعی کنند.

آلاوس که همه چیز را از دست رفته می دید، نیمه دوم را سراسر هجومی آغاز کرد و در دقیقه 59 ژوسه لو با ضربه سر تماشایی یکی از گل های خورده میزبان را جبران کرد.

در دقیقه 70 و در یک ضدحمله، پاس لوکا مودریچ به کریم بنزما رسید و مهاجم باتجربه فرانسوی به زیبایی پیروز شد گل دوم خود و چهارم تیمش را ثبت کند.

رئال با این پیروزی به امتیاز 40 رسید و در رتبه دوم باقی ماند. هم اکنون، اتلتیکومادرید با 44 امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به رئال با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته است.

دیدارهای هفته بیستم لالیگا، یکشنبه ادامه می یابد که در مهترین بازی ها تیم بارسلونا به میهمانی الچه می رود و تیم صدرنشین اتلتیکومادرید از والنسیا پذیرایی خواهد کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9700

به "خبرنگاران در غیاب زیدان؛ رئال به بحران انتها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران در غیاب زیدان؛ رئال به بحران انتها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید