خبرنگاران فجر99، هلال احمر البرز یک هزارو 535 بسته معیشتی توزیع کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کرج - خبرنگاران - مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز از توزیع یک هزار و 535 بسته معیشتی به مناسبت دهه مبارک فجر در قالب یاری های مومنانه بین نیازمندان مناطق مختلف این استان اطلاع داد.

خبرنگاران فجر99، هلال احمر البرز یک هزارو 535 بسته معیشتی توزیع کرد

محمد باقر خلفی روز چها شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هلال احمر استان البرز از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز چند مرحله یاری های معیشتی بین نیازمندان توزیع نموده و با برنامه ریزی اجرا شده در اختیار آسیب دیدگان ناشی از کرونا قرار گرفته است.

وی اضافه نمود : بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، چای، کنسرو، سویا، ماکارونی ، قند، رب و امثال آن با مشارکت خیرین تهیه و توزیع شد.

جمعیت هلال احمر با فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه و با همکاری و مساعدت خیران نیکاندیش در موقعیت های و بحران های مختلف از جمله بحران شیوع بیماری کرونا که تاثیرات غیر قابل اجتناب برمعیشت و درآمد خانواده ها داشته ،طی سالجاری با همکاری هلال احمر نقش بسزایی در تحقق اهداف هلال احمر وکاهش درد و رنج و بیماری و اثرات مالی این بحران در جامعه داشته است.

خلفی یادآور شد : سال جاری 12 کاروان سلامت در حوزه های مختلف شهری و روستایی استان البرز اردو زده و به بیش از یک هزار و 200 خانوار مناطق کم برخوردار و روستایی خدمات پزشکی و آموزشی ارائه شد.

وی بیان داشت: اکنون بیش از 10 هزار نفر داوطلب در مناطق شهری و روستایی به صورت خودجوش برای هرگونه خدمات امدادی در مواقع مختلف با هلال احمر استان البرز همکاری دارند.

سال جاری بیش از 500 هزار بسته معیشتی با یاری نیکوکاران ،نهادها و دستگاه های اجرایی بین نیازمندان البرز توزیع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10187

به "خبرنگاران فجر99، هلال احمر البرز یک هزارو 535 بسته معیشتی توزیع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فجر99، هلال احمر البرز یک هزارو 535 بسته معیشتی توزیع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید