خبرنگاران نخستین موزه فرش در مترو تهران به بهره برداری رسید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- فاز نخست بهره برداری از موزه فرش ایران امروز چهارشنبه در مترو تهران به مرحله اجرا رسید.

خبرنگاران نخستین موزه فرش در مترو تهران به بهره برداری رسید

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ اولین مرحله موزه فرش متروی تهران با حضور محمد جواد حق شناس عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، سید مجتبی تقوی نژاد معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و نماینده اتحادیه فروشندگان فرش دستباف با رونمایی از دو تخته فرش نفیس در ایستگاه متروی خیام به بهره برداری رسید.

در این برنامه بازدیدکنندگان در جریان فرایند اجرای مراحل ساخت و آماده سازی موزه فرش در این ایستگاه قرار گرفتند و نسبت به جانمایی بخش های دیگر ایستگاه جهت اجرای مراحل بعدی موزه فرش به مصاحبه پرداختند.

این کار با هدف پاسداشت هنر اصیل فرش بافی و در راستای حمایت از هنرمندان این عرصه، طی امضای تفاهم نامه ای مابین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، شهرداری منطقه 12 و اتحادیه فروشندگان فرش دستباف انجام شد و مقرر گشت گذرگاه فرهنگی ایستگاه متروی خیام به نخستین موزه فرش دستباف جهت بازدید شهفرایندان و مسافران مترو تبدیل شود.

به گزارش خبرنگاران، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از 130 ایستگاه فعال است و مدیریت شهری در تلاش است که ایستگاه های مترو تهران را برای شهفرایندان جذاب کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10835

به "خبرنگاران نخستین موزه فرش در مترو تهران به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین موزه فرش در مترو تهران به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید