خبرنگاران نظارت بر جایگاه های اقامه نماز در راه های مواصلاتی استان تهران تشدید شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: نظارت استانداری تهران بر جایگاه های اقامه نماز در راه های مواصلاتی استان تهران به ویژه در حوزه رعایت پروتکل های بهداشتی تشدید می شود و دستگاه های مسئول در این حوزه ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی باید پاسخگو باشند.

خبرنگاران نظارت بر جایگاه های اقامه نماز در راه های مواصلاتی استان تهران تشدید شد

به گزارش خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران غلامرضا عباس پاشا روز دوشنبه افزود: 37 نمازخانه در شرکت ملی فرآوردهای نفتی، 167 نمازخانه در واحدهای پذیرایی و هفت مجتمع رفاهی سازمان میراث فرهنگی، چهار نمازخانه در چهار امامزاده سازمان اوقاف و امور خیریه، 43 نمازخانه در مجتمع و 25 راهدارخانه راهداری، 11 نمازخانه در ایستگاه های مسافربری راه آهن و 28 نمازخانه در فرودگاه مهرآباد در سطح استان وجود دارد.

وی ادامه داد: این دستگاه ها تمام توان خود را در حوزه اقامه نماز به کار گرفته اند و اقدام های انجام شده را به استانداری تهران گزارش دادند.

عباس پاشا شرح داد: در مجموع 308 جایگاه ویژه برای اقامه نماز در استان تهران به صورت مجزا و یا در مجتمع های رفاهی و پذیرایی توسط سازمان ها و ارگان های مختلف دولتی برپا شده است که همگی موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5530

به "خبرنگاران نظارت بر جایگاه های اقامه نماز در راه های مواصلاتی استان تهران تشدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نظارت بر جایگاه های اقامه نماز در راه های مواصلاتی استان تهران تشدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید