خبرنگاران پاکبان پاکدست کاشانی و چند خبر از شمال استان اصفهان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کاشان - خبرنگاران - پاکبان پاکدست کاشانی، مسابقه آوای معرفت اذان، دختر آران و بیدگلی قربانی حادثه رانندگی و بسته شدن ورودی و خروجی های کهن باغشهر نیاسر از جمله خبرهای روز پنجشنبه منطقه شمال استان اصفهان است.

خبرنگاران پاکبان پاکدست کاشانی و چند خبر از شمال استان اصفهان

پاکدستی پاکبان امانت دار

مسوول روابط عمومی منطقه 2 شهرداری کاشان گفت: یکی از پاکبانان این منطقه چک های سفیدامضا و دیگر مدرک های پیدا شده را به صاحبش بازگرداند.

ایرج صیاد اضافه نمود: علی عسگری، پاکبان امانت دار شهرداری منطقه 2 که هنگام فعالیت در خیابان غزنوی مدرک های شخصی را پیدا نموده بود، به او بازگرداند.

وی گفت: این مدرک ها شامل مدارک خودرو، گواهینامه، معاینه فنی، بیمه نامه، 2 فقره چک سفیدامضا و 2 فقره دسته چک بود که پس از پیگیری مکرر و تماس های متعدد پاکبان پاکدست به صاحبش تحویل داده شد.

وی با تاکید بر ابراز نکردن این موضوع از سوی پاکبان به منطقه 2 و اطلاع دادن این عمل پسندیده توسط صاحب مدرک ها مطرح نمود: نکته قابل توجه دیگر در این زمینه نپذیرفتن هر گونه پاداش یا به اصطلاح مژدگانی از سوی پاکبان کاشانی بود که نمادی از طبع بلند و مناعت طبع این قشر شریف و زحمتکش است.

به گفته وی، امروز با حضور احمد شاه بالایی، مدیر منطقه 2 و محمد مکاری، معاون خدمات شهری منطقه، از این پاکبان پاکدست به صورت ویژه قدردانی شد.

شهرداری کاشان 6 معاونت، پنج منطقه و 10 سازمان زیر مجموعه دارد.

مسابقه آوای معرفت اذان

مدیر فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری مسابقه آوای معرفت با موضوع اذان و رویکرد فراخوان موذن های جوان و نوجوان اطلاع داد.

مهدی سقاپولادی گفت: مسابقه آوای معرفت با هدف شناسایی موذن های نوجوان و جوان، ترویج فرهنگ دینی همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.

وی با دعوت از نوجوانان و علاقه مندان برای شرکت در مسابقهآوای معرفت اضافه نمود:آخرین فرصت حضور در این رقابت معنوی 14 اردیبهشت مطابق با 21 رمضان المبارک است.

مدیر فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با بیان ارسال فیلم اجرای اذان به وسیله پیغام رسان تلگرام یا واتساپ از سوی شرکت نمایندگان همراه با مشخصات کامل آنان تاکید نمود: مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه، نام مسجد و یا محل اجرا به شماره همراه 09137871519 ارسال گردد.

سقاپولادی برگزاری مسابقه اذان را فرصتی برای فراهم کردن ترویج نماز در بین نوجوانان و جوانان دانست و گفت: چگونگی انتخاب محل و خلاقیت در اجرای اذان مثل مسجد یا بام خانه دارای اهمیت بسیاری است.

وی توضیح داد: مسابقه آوای معرفت از سوی فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اجرا می گردد.

عملیات احتیاط از حریق آتش نشانان در تانکر بنزین

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از نشت تانکر تریلر حامل بنزین و عملیات احتیاط از حریق آتش نشانان این سازمان اطلاع داد.

روح الله فدایی با اشاره به اینکه نشت بنزین تانکر در ساعت 13:24 امروز به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد اضافه نمود: تیم عملیاتی ایستگاه شماره 3 آتش نشانی به عنوان نزدیک ترین ایستگاه به سرعت به محل تانکر در بلوار قطب راوندی روبروی دانشگاه کاشان اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان با توجه به حساسیت حادثه و امکان انفجار و آتش سوزی تانکر در هر لحظه با سرعت هر چه تمام تر عملیات پیشگیری و احتیاط حریق و ایمن سازی را انجام دادند.

به گفته فدایی با حضور عوامل و کارشناسان شرکت نفت عملیات بدون حادثه ای به اتمام رسید.

دختر آران و بیدگلی قربانی حادثه رانندگی

سرپرست اورژانس 115 آران و بیدگل گفت: واژگونی خودرو جان دختر جوان آران و بیدگلی را گرفت.

مصطفی قربانی اضافه نمود: ساعت 14 و 30 دقیقه امروز به دنبال تماس با مرکز اورژانس 115 مبنی بر حادثه رانندگی شدید در جهت پادگان شهید کبریایی، آمبولانس فوریت های پزشکی آران و بیدگل به سرعت به محل حادثه اعزام شد.

وی با تاکید بر به حضور خودروی آتش نشانی و هلال احمر نیز برای امدادرسانی به دلیل شدت حادثه افزود: کاردان های فوریت های پزشکی پس از چند دقیقه بر بالین سرنشینان خودرو حاضر شدند که راننده خودرو به علت شدت حادثه، سر صحنه فوت نموده بود.

سرپرست اورژانس 115 آران و بیدگل با یادآوری مصدومیت پسر هشت ساله در این حادثه که بعد از اقدام های اولیه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد گفت: علت حادثه توسط پلیس هدایت و رانندگی آران وبیدگل در دست آنالیز است.

قربانی افزود: از ابتدای امسال تا به امروز افزون بر 80 حادثه ترافیکی در شهرستان آران و بیدگل اتفاق افتاده است که این حادثه ها نزدیک به 100 نفر مصدوم و سه کشته برجای گذاشته است.

شهرستان 103 هزار نفری آران و بیدگل در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

بسته شدن ورودی و خروجی های کهن باغشهر نیاسر

شهردار نیاسر از بسته شدن تمامی ورودی و خروجی های کهن باغشهر نیاسر خبرداد و اضافه نمود: از مسافران، جهانگردان و شهروندان نیاسری مقیم در استان ها وشهرهای همجوار درخواست کرد تا اطلاع بعدی و عادی شدن شرایط به شهر نیاسر مسافرت ننمایند.

مجتبی نظیری در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه فقط خودروهای دارای مجوز حمل نماینده کالاهای ضروری می توانند تردد نمایند گفت: سلامت جامعه در اولویت و از مهمترین مساله ها است.

وی گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا بهبود شرایط از پذیرفتن جهانگرد و مسافر در شهر نیاسر معذور هستیم.

شهردار نیاسر بر ظرفیت های تاریخی و جهانگردی و مهمان نوازی مردم این شهر تاکید نمود و گفت: به دلیل اوضاع پیش آمده متاسفانه بر خلاف میل باطنی اردیبهشت 1400 از مسافران و جهانگردان خواهش می کنیم برای سلامتی خود و مردم عزیز سفر خود را محدود نموده و به شهرنیاسر مسافرت نکنید.

نظیری اضافه نمود: مرکزهای اسکان ومنازل مسکونی مسافرین، بنا به صلاحدید کمیته اسکان و ستاد مبارزه با کرونای شهر هیچ مسافری را پذیرش نخواهد کرد و مسافرت به قصد جهانگردی و بازدید از اماکن جهانگردی، تاریخی وطبیعی نیاسر تا اطلاع بعدی برای جهانگردان بومی وغیربومی ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین بر طبق دستورالعمل های ابلاغی و درخواست های مردمی تمامی رستوران ها و کارگاه های گلابگیری همچنان تعطیل خواهد بود.

شهردار نیاسر اظهار امیدواری کرد: جهانگردان محترم همکاری لازم را انجام دهند و تا شرایط سفید نشده در خانه بمانند تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و مسافرت نکردن به زودی کرونا را شکست دهیم.

نیاسر جزو کهن باغ شهرهای ایران واقع در 30 کیلومتری کاشان از جمله مناطق خوش آب و هوای منطقه شمال استان اصفهان است که سالانه هزاران نفر از جاذبه های جهانگردی، تاریخی و طبیعی آن دیدن می نمایند.

ثبت 11 مورد جدید کرونا در اردستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: در 24 ساعت گذشته و بر پایه معیارهای قطعی تشخیصی، 11 بیمار 32 تا 99 ساله مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شدند.

حسن ذبیحی اضافه نمود: بر این پایه، مجموع بیماران کووید 19 شناسایی شده در شهرستان اردستان به 2 هزار و 133 نفر رسید.

وی ادامه داد: تا به امروز هفت هزار و 386 آزمایش تشخیص کرونا در اردستان اجرا شده است و 2 هزار و 2 نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده اند.

اردستان با افزون بر 42 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار گرفته است و شرایط این شهرستان از نظر شیوع ویورس کرونا قرمز است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11395

به "خبرنگاران پاکبان پاکدست کاشانی و چند خبر از شمال استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پاکبان پاکدست کاشانی و چند خبر از شمال استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید