خبرنگاران گل محمدی: به بازیکنانم افتخار می کنم، از امشب باید روی النصر تمرکز کنیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف عظیمی داریم و از امشب باید تمرکزمان را روی رویارویی با النصر بگذاریم و برای این مسابقه عظیم آماده شویم.

خبرنگاران گل محمدی: به بازیکنانم افتخار می کنم، از امشب باید روی النصر تمرکز کنیم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از رجحان 2 بر صفر تیمش برابر پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های با اشاره به این مسابقه گفت: بازی خیلی مهمی را بردیم و توانستیم به فینال غرب آسیا برویم. از این بابت شادمان هستیم.

وی اضافه نمود: در مجموع بازی خوبی بود. آغاز خوبی برابر پاختاکور داشتیم. در ادامه حریف 10 نفره شد و این به نفع ما شد. توانستیم با گردش خوب و سرعت دادن به بازی به گل های خوبی برسیم. در مجموع اتفاقاتی که رخ داد به نفع ما بود. باید از بازیکنانم به خاطر جان فشانی و ایثار و از خودگذشتگی تشکر کنم که اینگونه برای هدف عظیم و شادمانی طرفداران جنگیدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: این برد را به همه طرفداران عزیز که همواره انرژی مثبت برای ما می فرستند تقدیم می کنیم. همواره وجود آنها را کنارمان حس می کنیم و این موضوع به ما انگیزه می دهد. از شادمانی آنها شادمانیم و امیدوارم این شادمانی ادامه دار باشد و به هدفی که داریم برسیم.

گل محمدی توضیح داد: ما برای هدفمان به خاطر طرفداران مان می جنیگم. به خاطر شادمانی و شاد کردن آنها بازیکنان از جانشان مایه می گذارند و از خود گذشتگی می نمایند. این بازیکنان شایسته بهترین ها هستند و من به آنها افتخار می کنم. امیدواریم بتوانیم این فرایند را ادامه دهیم.

وی در خصوص گل نخوردن پرسپولیس در مسابقات اخیر توضیح داد: هدف اصلی ما در همه بازی ها حفاظت از دروازه است که برای رسیدن به آن باید دفاع تیمی خوبی داشته باشیم. تیمی که خوب دفاع می نماید و گل نمی خورد احتمال پیروزی اش زیاد است. بازیکنان انرژی می گذارند. تمرکزی که آنها برای گل نخوردن و بردن دارند زیاد است و این اصلی است که باید در فوتبال ما رعایت گردد و این موضوع خیلی به ما یاری کرد.

سرمربی سرخپوشان در خصوص تقابل با النصر توضیح داد: النصر نشان داده با لیاقت به اینجا رسیده. آنها از نظر تاکیتیکی تیم خوبی هستند و قطعا کار سختی برابر این تیم داریم. امیدوارم بتوانیم مانند بازی های گذشته عملکرد خوبی داشته باشیم و به هدفمان برسیم. کار راحت نیست و سختی های خودش را دارد. از همین امشب باید خوب ریکاوری کنیم و تمرکزمان را معطوف رویارویی با النصر کنیم. امیدوارم با تمرکز خوب به هدف عظیمی که داریم برسیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان جدید تیمش گفت: خیلی دوست داشتیم که با همه بازیکنانی که فصل را تمام کردیم کار را ادامه دهیم اما آنها تصمیم گرفتند که بفرایند. مشکلاتی بود اما فکر می کنم بازیکنانی که به تیم ضافه شدند به خوبی با نفرات قدیمی هماهنگ شدند. آنها می دانند به تیم عظیمی آمدند و در راستای هدف عظیم انجام وظیفه می نمایند. این هماهنگی خوب وجود دارد. بازیکنان خیلی خوب یکدیگر را قبول کردند و با هم دوست هستند. از همه بازیکنانم تشکر می کنم که زحمت می کشند تا دل طرفدارانمان را شاد نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7390

به "خبرنگاران گل محمدی: به بازیکنانم افتخار می کنم، از امشب باید روی النصر تمرکز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گل محمدی: به بازیکنانم افتخار می کنم، از امشب باید روی النصر تمرکز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید