دانشگاه علم و صنعت، سازمان حفاظت محیط زیست و منطقه آزاد کیش تفاهم نامه همکاری امضا می نمایند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، همزمان با هفته پژوهش، روز دوشنبه 25 آذر ماه تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان دانشگاه علم و صنعت ایران، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان منطقه آزاد کیش با حضور روسای دانشگاه و سازمان حفاظت محیط زیست و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به امضا می رسد.

دانشگاه علم و صنعت، سازمان حفاظت محیط زیست و منطقه آزاد کیش تفاهم نامه همکاری امضا می نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، عقد این تفاهم نامه با هدف شناسایی و برنامه ریزی برای حل مسائل زیست محیطی منطقه آزاد کیش، برنامه ریزی برای تجاری سازی و ایجاد فناوری های مورد علاقه سازمان حفاظت محیط زیست در منطقه آزاد کیش و یاری به برطرف چالش های ملی با همکاری سه طرف صورت می گیرد.

به منظور پیشبرد این همکاری، کارگروهی با حضور نمایندگان هر سه مجموعه تشکیل شده و زمینه های همکاری مشترک شناسایی شده و برای عملیاتی کردن آنها اقدام خواهد شد.

به دنبال عقد تفاهم نامه سه جانبه، عیسی­ کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم هفته پژوهش دانشگاه علم و صنعت ایران که از ساعت 13:30 در مجتمع امام خمینی این دانشگاه برگزار می گردد، حضور می یابند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1698

به "دانشگاه علم و صنعت، سازمان حفاظت محیط زیست و منطقه آزاد کیش تفاهم نامه همکاری امضا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علم و صنعت، سازمان حفاظت محیط زیست و منطقه آزاد کیش تفاهم نامه همکاری امضا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید