درخواست جهانگیری از دو وزارت خانه برای شرح درباره کرونا و خاموشی ها

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری از وزارت خانه های بهداشت و نیرو خواست درباره شرایط کرونا در سیستان و بلوچستان و ابعاد خاموشی های اخیر در کشور و نحوه مدیریت مصرف برق به مردم شرح دهند.

درخواست جهانگیری از دو وزارت خانه برای شرح درباره کرونا و خاموشی ها

اسحاق جهانگیری امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به خاموشی های اخیر در کشور، گفت: موضوع برق از موضوعاتی است که به زندگی همه آحاد جامعه ارتباط دارد و مردم نسبت به این مسئله حساس هستند، بنابراین ضروری است همه ابعاد خاموشی های اخیر در کشور و نحوه مدیریت مصرف برق به صورت کامل به مردم شرح داده گردد.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان این که در شرایط کنونی افزایش فراوری برق تقریباً غیر ممکن است، اضافه نمود: همه نیروگاه های کشور با ظرفیت کامل در حال فراوری هستند. از سوی دیگر با توجه به پیش بینی ها درباره مقدار نزولات جوی و احتمال کاهش بارندگی ها در پاییز امسال و شرایط سدها و نیروگاه های برق آبی، باید نسبت به تامین آب شرب مردم با دقت بیشتری برنامه ریزی کرد تا با مسئله ای روبرو نشویم.

جهانگیری اعلام نمود: حجم فراوری برق معین است اما وقتی مقدار مصرف افزایش پیدا می نماید باید تا حد امکان مصرف کاهش یابد تا وزارت نیرو بتواند فاصله بین فراوری و مصرف برق را مدیریت کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص عدم پاسخگویی بعضی مقامات دولت درباره خاموشی های اخیر و بعلاوه شرایط شیوع بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان تاکید نمود: رئیس جمهوری درخصوص خاموش های اخیر و قطعی برق از محضر ملت شریف ایران عذرخواهی نموده است و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم باید درباره شرایط کرونا در سیستان و بلوچستان به مردم شرحات لازم را ارائه کند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13262

به "درخواست جهانگیری از دو وزارت خانه برای شرح درباره کرونا و خاموشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست جهانگیری از دو وزارت خانه برای شرح درباره کرونا و خاموشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید