در نوروز سال جاری 2 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه بازدید کردند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، در نوروز سال جاری 2 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه بازدید کردند.

در نوروز سال جاری 2 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه بازدید کردند

داریوش فرمانی با اشاره به انتها تعطیلات نوروزی گفت: خوشبختانه سال جاری شرایط خوبی را از نظر جذب گردشگران نوروزی در استان داشتیم.

وی افزود: اماکن تاریخی طاق بستان، بیستون، معبد آناهیتا، تکیه بیگلربیگی و تکیه معاون الملک به ترتیب بیشترین بازدید کننده را داشته اند و در بین جاذبه های طبیعی هم سراب نیلوفر، غار قوری قلعه و سراب روانسر در صدر بازدید گردشگران نوروزی قرار داشتند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی کرمانشاه اندازه اقامت گردشگران و میهمانان نوروزی در استان را هم طی این ایام بیش از 300 هزار نفر اظهار داشت و افزود: در نوروز سال جاری حدود 300 هزار و 497 نفر در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری استان اسکان پیدا کردند.

وی با اشاره به مراکز اقامتی همانند هتل ها، خانه مسافرها و بومگردی ها گفت: تعدادی مدرسه و کمپ هایی هم در سه بوستان شاهد، شرقی و شبدیز برای اسکان گردشگران و مسافران نوروزی آماده سازی شده بود که از این لحاظ هیچ مشکل و کمبودی در بحث اسکان میهمانان نوروزی نداشتیم.

فرمانی در ادامه به انجام 926 فقره بازدید نظارتی هم در این ایام اشاره نمود و گفت: در ایام نوروز کوشش شد تا با انجام بازدیدهایی بر نحوه خدمات رسانی تاسیسات گردشگری استان به میهمانان نوروزی نظارت گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 25716

به "در نوروز سال جاری 2 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نوروز سال جاری 2 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید