دست گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس باز شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر از سوی AFC سبب شد تا یحیی گل محمدی اسم او را از لیست بازیکنان پرسپولیس در دور رفت رقابت های لیگ برتر خط بزند.

دست گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس باز شد

آل کثیر در حالی با محرومیت طولانی مدت روبرو شد که آرمان رمضانی، دیگر مهاجم تازه وارد سرخپوشان به دلیل آسیب دیدگی نتوانست برای این تیم مقابل سایپا در ترکیب اصلی قرار بگیرد تا مهدی عبدی به تنهایی در خط حمله این تیم به میدان برود. با این حال عبدی نتوانست برای پرسپولیس گلزنی کند تا قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر در نخستین بازی فصل جاری خود تن به تساوی دهد.

تمرینات پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان در حالی پیگیری می گردد که مهاجمان این تیم آمادگی کامل داشته تا دست کادر فنی سرخپوشان را برای انتخاب مهاجم تیم باز بگذارد.

امیر روستایی، مهدی عبدی و آرمان رمضانی گزینه های آماده پرسپولیس برای بازی با نفت آبادان هستند. همچنین آریا برزگر نیز دوران نقاهت خود را طی می نماید اما تا ملاقات با نفت آبادان آماده بازی می گردد.

تیم فوتبال پرسپولیس با صنعت نفت آبادان، اول آذرماه در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی بازی می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8374

به "دست گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید