ذوب آهن صدرنشین اشتباهات داوری شد، سطح داوری های لیگ پایین است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ابراهیم تقی پور مربی تیم فوتبال ذوب آهن که تیمش در تبریز و برابر ماشین سازی در حالی به تساوی یک-یک رسید که 95 دقیقه 10 نفره بازی کرد در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تیم ما بازی خوب و شجاعانه ای را در زمین حریف انجام داد و در حالی که شایسته پیروزی و کسب 3 امتیاز بود، به تساوی در خانه حریف رسید. گرچه این نتیجه خوب است، اما حق ما نبود و باید از تبریز با 3 امتیاز خارج می شدیم.

ذوب آهن صدرنشین اشتباهات داوری شد، سطح داوری های لیگ پایین است

وی بیان داشت: اگر قرار باشد جدولی از اشتباهات داوری و تیم هایی که با ضرر از این اشتباهات امتیاز از دست می دهند را درست کنند، ذوب آهن با 4 امتیاز صدرنشین این جدول خواهد بود. این انصاف نیست که تنها در همین دو هفته ابتدایی 4 امتیاز را به دلیل اشتباهات داوری از دست بدهیم.

مربی تیم ذوب آهن گفت: در حالی که هفته اول باید مقابل فولاد پیروز می شدیم با اشتباه محرز داور در دقیقه 97 پیروزی را با مساوی تعویض کردیم و هفته دوم هم با اشتباه داور در دقیقه یک 10 نفره شدیم.

تقی پور تاکید کرد: البته ما نمی گوییم این اشتباهات عمدی است و تاکید می کنیم داوران اشتباه می کنند، اما متاسفانه تا امروز همه اشتباهات به ضرر ما تمام شده است. این داوری ها در حد لیگ برتر نیست و امیدوارم داوران محترم و زحمتکش از هفته های آینده با دقت بیشتری در سوت خود بدمند.

وی در ادامه بیان داشت: با اینکه از دقیقه یک 10 نفره شدیم، اما با این وجود تیم ما جسورانه و شجاعانه بازی کرد و بیشتر از 90 دقیقه با یک بازیکن کمتر به تیم میزبان فشار آوردیم و این نشان از قدرت تیم ما دارد.

مربی سبزپوشان تاکید کرد: حتی وقتی در دقایق پایانی بر خلاف جریان بازی گل هم خوردیم، تمرکزمان از دست نرفت و با یک بازیکن کمتر در خانه حریف توانستیم این گل را جبران کرده و از حیثیت ذوب آهن دفاع کنیم.

تقی پور گفت: 2 امتیاز از 2 بازی هفته اول ایده آل نیست اما با این همه اشتباهات داوری که به ضرر ما بود، باز هم نتیجه بدی برای ما به حساب نمی آید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8534

به "ذوب آهن صدرنشین اشتباهات داوری شد، سطح داوری های لیگ پایین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن صدرنشین اشتباهات داوری شد، سطح داوری های لیگ پایین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید