زمان احتمالی بازگشایی مدارس اعلام شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، وزیر بهداشت از برگزاری بازی تیم های ملی ایران و کره جنوبی با تعداد محدودی از تماشاگر و به شرط تزریق دو دّز واکسن اطلاع داد.

زمان احتمالی بازگشایی مدارس اعلام شد

به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بهره برداری از 50 طرح بیمارستانی، بهداشتی و درمانی برکت در سراسر کشور، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از نهاد های انقلابی است که در جهت رفع مشکل محرومان کشور فعالیت می نماید و اقدامات انقلابی را در حوزه های مختلف انجام می دهد.

وی اضافه کرد: یکی از مسائل منطقه ها محروم، امکانات اندک حوزه سلامت است و امروز خوشبختانه 50 طرح حوزه سلامت در منطقه ها محروم کشور به بهره برداری رسید و امیدواریم که با افتتاح این طرح ها، بخشی از مسائل مردم در منطقه ها محروم را رفع کنیم. این طرح ها حتما ادامه خواهد یافت.

وزیر بهداشت تاکید نمود: امروز مردم برکت را بهتر می شناسند، چون خیلی از مردم، مشتاق تزریق واکسن کووایران برکت هستند که این واکسن به وسیله نهادی انقلابی و جهادی و با کوشش مجاهدانه دانشمندان ایرانی، در مدتی کوتاه ساخته شده و یکی از واکسن های با کیفیت کشور و دنیاست. علاوه بر ساخت واکسن، بنیاد برکت سال های زیادی است که در محرومیت زدایی فعال است و در حوزه دارویی هم موفقیت های قابل توجهی داشته است.

دکتر عین اللهی اعلام کرد: از دکتر مخبر که 14 سال در ستاد اجرایی فعالیت انقلابی و جهادی داشته که منجر به دستاورد های بی شماری از جمله فراوری واکسن برکت، دارو های مختلف و فعالیت های محرومیت زدایی شده است، تقدیر می کنیم.

وی گفت: دیروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، رییس جمهور در خصوص مدیریت هوشمند کرونا صحبت کرد. در این طرح در پی این هستیم که بعضی از محدودیت ها را برای افرادی که واکسن تزریق نموده اند، برداریم و مردم راحت تر بتواند به زندگی و کسب و کار خود بپردازند.

وزیر بهداشت اضافه کرد: حدود یک سال و نیم است که مدارس تعطیل است و به صورت حضوری برگزار نمی شد و طبیعی است با واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان، بازگشایی راحت تر انجام می گردد. پیش بینی می گردد که مقطع مبه وسیلهه از اواسط آبان ماه و مقطع دبستان پس از انجام آنالیز های کارشناسی و احتمالا در آذرماه، بازگشایی شوند.

دکتر عین اللهی اسم کرد: بازی تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با حضور تعداد محدودی از طرفداران برگزار می گردد. البته این افراد باید دو دُز واکسن کرونا را تزریق نموده باشند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه رشد جمعیت در کشور، فرایند مناسبی نداشته که علامت خطر برای کشور است. کشوری که به سمت سالمندی می رود، با مسائل زیادی روبرو خواهد شد. بخشی از اقدامات مربوط به رشد جمعیت مانند درمان زوجین نابارور، مربوط به وزارت بهداشت است، اما با همکاری همه ارگان های موثر و نمایندگان مجلس، امیدواریم با طرح های تشویقی که ارائه می گردد بتوانیم شاهد رشد مناسب جمعیت در کشور باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14483

به "زمان احتمالی بازگشایی مدارس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان احتمالی بازگشایی مدارس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید