زنوزی: شاید ماندنم در تراکتور ناممکن باشد، به من تهمت های بی شرمانه زدند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شاید ماندنم ناممکن باشد.حتما دوباره این شرایط را آنالیز خواهم کرد ولی به نظرمی رسدشاید رفتن من به نفع تراکتور باشد و کسانی که قصد به حاشیه کشیدن این تیم را دارند دست از این کار خود بکشند.چون عده ای دوست ندارند تراکتور نتیجه بگیرد و در آرامش باشد و با ایجاد حاشیه های مختلف سعی می کننداین تیم را همواره در حاشیه نگه دارند تا به اهداف خود برسند.

زنوزی: شاید ماندنم در تراکتور ناممکن باشد، به من تهمت های بی شرمانه زدند

مالک باشگاه تراکتور در یک ملاقات صمیمانه دلسردی خود در ادامه فعالیت در این باشگاه را بار دیگر علنی کرد.

به گزارش ورزش سه، محمدرضا زنوزی که چند روز قبل در ملاقات با بعضی طرفداران اعلام نموده بود نمی تواند این همه هزینه شخصی انجام دهد و از سوی طرفداران مورد اهانت قرار بگیرد، حالا در یک ملاقات صمیمانه بار دیگر از رفتن حرف زد. او که دیروز با یک خانواده شهید ملاقات کرد، در حاشیه آن صحبت هایی را درباره احتمال جدایی اش بیان نمود.

مالک تراکتور گفت: شاید ماندنم ناممکن باشد.حتما دوباره این شرایط را آنالیز خواهم کرد ولی به نظرمی رسدشاید رفتن من به نفع تراکتور باشد و کسانی که قصد به حاشیه کشیدن این تیم را دارند دست از این کار خود بکشند.چون عده ای دوست ندارند تراکتور نتیجه بگیرد و در آرامش باشد و با ایجاد حاشیه های مختلف سعی می کننداین تیم را همواره در حاشیه نگه دارند تا به اهداف خود برسند.

زنوزی حرف هایش را اینطور به خاتمه برد: این عده حتی پای را فراتر گذاشته به غیر از اینکه سعی میکنند خون شهدا را که در راه کشور و اعتلای نام عزیز ایران و انقلاب به شهادت رسیده اند و نگذاشتد پای بیگانه به یک وجب خاک ما برسد خون آنها را نادیده گرفته و به بنده نیز تهمت های بیشرمانه زدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1932

به "زنوزی: شاید ماندنم در تراکتور ناممکن باشد، به من تهمت های بی شرمانه زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنوزی: شاید ماندنم در تراکتور ناممکن باشد، به من تهمت های بی شرمانه زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید