ستاد ترامپ خواهان ابطال نتایج انتخابات در جورجیا شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ستاد انتخاباتی ترامپ طی دادخواستی خواهان ابطال نتایج انتخابات ایالت جورجیا به دلیل وجود ده ها هزار رای غیرقانونی شد.

ستاد ترامپ خواهان ابطال نتایج انتخابات در جورجیا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، ستاد ترامپ روز آدینه دادخواستی را در ایالت جورجیا ارائه داد که طی آن به دنبال ابطال نتایج انتخابات در این ایالت است.

ستاد ترامپ مدعی است که به دلیل ده ها هزار رای غیرقانونی که در انتخابات ریاست جمهوری جورجیا داده شده، نتایج انتخابات این ایالت باید ابطال گردد.

ری اسمیت از مشاوران ستاد ترامپ گفت: دادخواستی که روز آدینه ارائه شده به طور شفاف وجود ده ها هزار رای غیر قانونی را مستند نموده است. بی نظمی گسترده، اشتباهات و تقلب احتمالی، قانون انتخابات جورجیا را نقض نموده و تعیین شدن نتیجه نهایی انتخابات در این ایالت را غیرممکن نموده است.

اندکی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ سوم نوامبر (سیزدهم آبان) نتایج اولیه شمارش آراء، پیشتازی ترامپ را رقم زد اما با شمرده شدن آرای دریافت شده به صورت پستی، نتیجه انتخابات به سود جو بایدن تغییر کرد و او از سوی رسانه ها به عنوان پیروز انتخابات معرفی گردید.

ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات چندین پرونده شکایت در ایالت های تحت منازعه تنظیم کرد و خواستار بازشماری و ابطال بخشی از آرای انتخاباتی شد.

با این حال تقریبا تمامی پرونده های شکایت تیم حقوقی ترامپ به خاطر عدم وجود شواهد و مدارک کافی رد شده اند و بسیاری از جمهوری خواستار و روسای دولت دیگر کشورها پیروزی بایدن را تبریک گفته اند.

حتی ویلیام بار وزیر دادگستری دولت ترامپ روز چهارشنبه خاطرنشان کرد هیچ شواهدی از تقلب گسترده که بتواند منتج به تغییر نتیجه انتخابات سال جاری شده باشد، وجود ندارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8763

به "ستاد ترامپ خواهان ابطال نتایج انتخابات در جورجیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد ترامپ خواهان ابطال نتایج انتخابات در جورجیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید