سه صندوق ETF دیگر دولتی، در صف ورود به بورس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس سازمان خصوصی سازی از عرضه دومین صندوق ETF دولتی در مرداد اطلاع داد و گفت: صندوق دارا سوم و دارا چهارم نیز به این ترتیب با حضور شرکت های عظیم بازار سرمایه در آینده ای نزدیک پذیره نویسی خواهند شد.

سه صندوق ETF دیگر دولتی، در صف ورود به بورس

به گزارش تسنیم، علیرضا صالح با بیان این که عموم مردم در انتظار دومین دور از این واگذاری ها هستند، اضافه کرد: دومین صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی، صندوق دارا دوم نام دارد که با هدف دسترسی بیشتر مردم به بازار سرمایه و ارتقای شرایط مالی خانواده ها از سوی دولت عرضه می گردد.

وی گفت: ثبت نام این صندوق نیز مانند دور قبلی، برای عموم آزاد بوده و خریداران به مدت 2 هفته پس از ابلاغ زمان دقیق پذیره نویسی برای خرید آن موقع دارند.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: طبق جدول زمان بندی شده و همکاری های لازم با وزارت امور مالی و دارایی، صندوق ها به ترتیب اولویت و به ترتیب صندلی، پذیره نویسی خواهند شد که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی تأکید کرد: تا به حال زمان نهایی برای پذیره نویسی دومین صندوق ETF دولتی، مردادماه اعلام شده و در صورت تغییر این زمان، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

صالح در مورد سهام شرکت های موجود در این صندوق ها بیان داشت: شرکت های عظیم بازار سرمایه در صندوق های آینده دولتی، حضور خواهند داشت و مردم از سود این سهام عظیم به وسیله صندوق های دولتی منتفع خواهند شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5974

به "سه صندوق ETF دیگر دولتی، در صف ورود به بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه صندوق ETF دیگر دولتی، در صف ورود به بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید